Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gleden med større søppeldunk ble kortvarig, hvor jeg fikk kastet ut alt av søppel, men nå skal de tømme En gang per måned.  Før var det 2 tømmedager per måned, så nå må jeg finne hyttekontainere i kommunen.
Forøvrig gratis å levere på dynga, så at jeg kaster i hyttekontainere skal ikke ha noe å si.
Lengre å kjøre til dynga, og må gjennom en bom. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg ser gang og terrengsykkeloverganger i skogen som er ødelagt på midten (med vilje) da blir jeg ganske irritert.

 

Dette ser jeg HVER UKE, og disse overgangene som er ødelagt er dypt inn i skogen. Med andre ord er det andre turfolk som har ødelagt med vilje.

 

Det er så slemt gjort.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Kjøpte en "bukse", og prøvde både xl og 2xl.
Kjøpte xl, og fikk prøvd den skikkelig i stua... i morgen skal jeg se om jeg får byttet til 2xl..
Jeg glemte å gå ned på huk og kne, og den var i trangeste laget. 

edit: 2xl passer perfekt, så blir det å vaske den, og håpe den fortsatt passer...

Endret av Dubious
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (22 timer siden):

edit: 2xl passer perfekt, så blir det å vaske den, og håpe den fortsatt passer...

Jeans? De krymper litt i vask men går ut igjen etter litt bruk. Skjer hver gang de vaskes i maskinen.

Delvis skrev (21 timer siden):

Når du skal prøve noe i et prøverom, og ekspeditøren begynner å mase "hvordan det går" utenfor før du er ferdig.

Jack & Jones i Tromsø. Var inne i prøverommet og prøvde en jeans, selgeren kom stadig forbi og heiv klær opp på forhenget han mente var dritfete og jeg måtte prøve.

Endret av Sydvest
Lenke til kommentar

Victimblaming. Tror ikke enkelte folk forstår hvor uheldig det der er før de blir utsatt for vold eller voldtekt selv, eller opplever hvor urettferdig det føles om det skjer noen de er glad i. Som om ikke voldtekten eller volden var nok, så blir man ansvarliggjort for hva et annen person har gjort mot deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
19 hours ago, Gaea said:

Victimblaming. Tror ikke enkelte folk forstår hvor uheldig det der er før de blir utsatt for vold eller voldtekt selv, eller opplever hvor urettferdig det føles om det skjer noen de er glad i. Som om ikke voldtekten eller volden var nok, så blir man ansvarliggjort for hva et annen person har gjort mot deg. 

Helt enig. Samt gjelder dette også i mange former for trakassering. Man tenker "men det er jo din egen skyld så da kan vi trakassere".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...