Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når en har ferdiggjort dippen, brusen er iskald, pizzaen er rykende varm og filmene er klare, og åpner så opp potetgull/snacksposen, kun for å innse at man nok en gang har endt opp med en av den beryktede potetgullsabotøren aka breie elefantrævens (han som kun har en oppgave her i livet, og det er å sette seg på så mange potetgullposer som mulig) mange flatklemte verker.

Endret av Frank.N.Steen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Frank.N.Steen said:

Når en har ferdiggjort dippen, brusen er iskald, pizzaen er rykende varm og filmene er klare, og åpner så opp potetgull/snacksposen, kun for å innse at man nok en gang har endt opp med en av den beryktede potetgullsabotøren aka breie elefantrævens (han som kun har en oppgave her i livet, og det er å sette seg på så mange potetgullposer som mulig) mange flatklemte verker.

Det er et hint til at du skal gjøre noe fornuftig i stedet.

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (1 minutt siden):

at det er da ikke noe problem å spise potetgull som er litt knust

Nei, litt knust potetgull er intet problem, men når det er totalt sønderknust (bare smuler og knapt nok det), og som om noen ansatte (i butikk/fabrikk) har virkelig tatt ut alt av sinne og frustrasjon på posen og dens innhold, da er det ikke så fristende lenger.

Ikke noe en opplever for ofte, men kjipt er det jo, når en først er gira på å sette tenna i en pose med sprø snacks utpå lørdagskvelden, men som sagt det ordna seg jo til slutt.

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (8 timer siden):

Nei, litt knust potetgull er intet problem, men når det er totalt sønderknust (bare smuler og knapt nok det), og som om noen ansatte (i butikk/fabrikk) har virkelig tatt ut alt av sinne og frustrasjon på posen og dens innhold, da er det ikke så fristende lenger.

Ikke noe en opplever for ofte, men kjipt er det jo, når en først er gira på å sette tenna i en pose med sprø snacks utpå lørdagskvelden, men som sagt det ordna seg jo til slutt.

Hva med å lage en slags tacoskål, bare med potetgullsmuler og dip? Smaken er jo der fortsatt, må bare finne ut hvordan man utilizer den på best mulig måte. Kan man evt. smelte/lime det sammen på et vis?

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (17 minutter siden):

Amatørhuggere på Finn har en stereotype som uhøflige, lite hjelpsomme og lite pliktoppfyllende. Jeg vurderer å kjøpe nye deler bare for å slippe å forholde meg til disse folka.

Han ene jeg avtalte med hadde stukket på fisketur når jeg kom for å hente deler.

Og ikke minst tullinger med "det fungerte når bilen ble parkert" og "(del) var bra når jeg parkerte bilen". Nå sitter jeg med halvparten av delene jeg kjørte 2 timer for og halvparten av de igjen var defekte.

Lenke til kommentar
VegardBS skrev (2 timer siden):

Og ikke minst tullinger med "det fungerte når bilen ble parkert" og "(del) var bra når jeg parkerte bilen". Nå sitter jeg med halvparten av delene jeg kjørte 2 timer for og halvparten av de igjen var defekte.

Jeg skulle ha front- og bakfangere til bilen som er ganske sjelden i Norge. Kun en registrert som plukkebil i Norge på det tidspunktet.
Dro ned på huggeren, sa at jeg trenger den og den delen, fikk beskjed om at de måtte hente bilen/delene fra lagerplassen. Skulle ringe meg når de hadde henta den. Ei uke gikk. Så kunne jeg komme og plukke.

Forbanna fjøshorene hadde lagra bilen på understellet rett på ugress. Understellet var gjennomrustent, alt av plast (sånn som fangerne) var pill råttent. Inventaret var muggent.

Ut i fra bildene var det meste pent på bilen når de fikk den, utenom skadene på dører og A/B-stolpene. Når jeg spurte hvorfor lyktene var knust, så sa de at det gjorde fordi unger brøt seg inn på lagerplassen for å knuse slikt. Bitch, ingen unger drar 5 km inn fra sivilisasjonen for å knuse lykter. 

Lenke til kommentar
On 10/18/2020 at 10:54 AM, Frank.N.Steen said:

Når en har ferdiggjort dippen, brusen er iskald, pizzaen er rykende varm og filmene er klare, og åpner så opp potetgull/snacksposen, kun for å innse at man nok en gang har endt opp med en av den beryktede potetgullsabotøren aka breie elefantrævens (han som kun har en oppgave her i livet, og det er å sette seg på så mange potetgullposer som mulig) mange flatklemte verker.

Dette var urutinert, Frank.

Jeg kjenner alltid på chipsen gjennom posen i butikken, for å forsikre meg om at den ikke har blitt påvirket av elefanter.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
WarpX skrev (På 29.9.2020 den 18.20):

Dette har aldri vært noe problem, plastbestikk har eksistert her til lands i mange tiår. 99,9% havner på fyllinga. Det som er problemet er HYSTERISKE MILJØTULLINGER.

Sånn som de som ikke skjønner at bare 7% av all plast blir resirkulert mens resten bare dumpes på ei svær dynge i f.eks. Sverige?

Lenke til kommentar

Mest irriterende når det kommer til plast er innsatsen man selv gjør for miljø er bortkastet - den er bare for å få bedre samvittighet, for realitetene er vel at det meste blir sendt til Tyskland, for de lager nye produkt av vår plast. Men problemet er at de sliter med kapasiteten, så de må sende 'sin' plast til andre land som er mer av den typen .... vi dytter det i havet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...