Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som mener at alle andre viss nok gjør ett eller annet "feil" hele forbanna tiden. Men så viser det seg egentlig ikke å være feil i det hele tatt. Men hvis de faktisk hadde snakket med den personen det gjelder først, så ville de jo selvfølgelig oppdaget dette med en gang. Men i steden går de heller rundt og baksnakker dem til alle og enhver. Så innen de faktisk har fått oppklart at det egentlig ikke var snakk om noen "feil" i det hele tatt, så tror jo alle andre at det fremdeles er snakk om noe som var "feil" en eller annen plass. De som sprer baksnakking og dritt var jo selvfølgelig ikke interessert i å oppklare all denne baksnakkingen deres, selv om situasjonene blir oppklart. 

Eller dersom noen faktisk er på nære nippet til å gjøre noen alvorlige feil, så burde man jo selvfølgelig nevne sånne ting for dem så tidlig som overhodet mulig sånn at de får mest mulig tid til å rette opp eventuelle feil. I steden for å bare observere hva folk holder på med, og deretter snakke mest mulig søppel og dritt om dem bak ryggen på dem. 

Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (På 14.10.2020 den 17.10):

Folk som mener at alle andre viss nok gjør ett eller annet "feil" hele forbanna tiden. Men så viser det seg egentlig ikke å være feil i det hele tatt. Men hvis de faktisk hadde snakket med den personen det gjelder først, så ville de jo selvfølgelig oppdaget dette med en gang. Men i steden går de heller rundt og baksnakker dem til alle og enhver. Så innen de faktisk har fått oppklart at det egentlig ikke var snakk om noen "feil" i det hele tatt, så tror jo alle andre at det fremdeles er snakk om noe som var "feil" en eller annen plass. De som sprer baksnakking og dritt var jo selvfølgelig ikke interessert i å oppklare all denne baksnakkingen deres, selv om situasjonene blir oppklart. 

Eller dersom noen faktisk er på nære nippet til å gjøre noen alvorlige feil, så burde man jo selvfølgelig nevne sånne ting for dem så tidlig som overhodet mulig sånn at de får mest mulig tid til å rette opp eventuelle feil. I steden for å bare observere hva folk holder på med, og deretter snakke mest mulig søppel og dritt om dem bak ryggen på dem. 

Det er så urovekkende mange som bruker "ad hominem" i både argumentasjon og prating om ting og folk generelt. Man angriper kanskje til og med saken, men på en måte man gjennomskuer at egentlig er et angrep på en person. Slik som man ser i presidentdebatten mellom Trump og Biden. Ser det daglig i alle former, fra sjefer og toppolitikere til SoMe-folk og mann i gata. Tror det skyldes en blanding av forakt for visse mennesker og selvhevdelse, at man vil trykke andre ned for å selv virke bedre.

Lenke til kommentar
Myst skrev (2 minutter siden):

Oppriktig lei av at kantina på campus ofte ikke har den baguetten jeg vil ha (tunfisk) og pøser på med andre varianter som ikke liker eller vil spise. Tenker er på tide å ta de små kampene og si de må skjerpe seg.

Tilbud/Etterspørsel + evt logistikk? Men en baguette i butikken koster 10 kroner, en boks tunfisk 10 kroner, og salat 20 kroner? Lag selv og ta med niste er mitt forslag. Og ja, jeg støtter faktisk at tunfisk-baguette er den beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Laffe skrev (54 minutter siden):

Folk som motsier seg selv. "Epstein didnt kill himself" sier personen som tror at jorden er flat eller at 9/11 er insidejob.. eller 5G-masterene  gir covid..månelandingen er fake etc..

 

Man bare elsker disse konspirasjonsidiotene. Thin-foil personer  på sitt beste.

"Jeg er en miljøaktivist" sier personen som kjører bil, går med merkeklær, kjøper mat pakket i plast, bruker mobiltelefon, dusjer i varmt vann, bruker strøm ukritisk, bruker internett. Lever i troen om at man redder miljøet ved å plukke plast langs vegen og kjøre Tesla, mens digre fabrikker rundt om i verden spyr ut CO2 i tonnesvis, fly og båter forbruker millioner av liter drivstoff daglig, skoger/regnskoger blir hugget ned, olje blir pumpet opp fra havbunn, kullkraftverk forsyner Norge med energi (som man bruker til å lade f.eks Elbiler) etc etc.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Pliscin skrev (15 minutter siden):

Tilbud/Etterspørsel + evt logistikk? Men en baguette i butikken koster 10 kroner, en boks tunfisk 10 kroner, og salat 20 kroner? Lag selv og ta med niste er mitt forslag. Og ja, jeg støtter faktisk at tunfisk-baguette er den beste.

Dude, må ikke blande inn logikk og fornuft i dette. La oss få bruke tråden til hva den er ment for og rante i fred. 😆🤐

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (7 minutter siden):

"Jeg er en miljøaktivist" sier personen som kjører bil, går med merkeklær, kjøper mat pakket i plast, bruker mobiltelefon, dusjer i varmt vann, bruker strøm ukritisk, bruker internett. Lever i troen om at man redder miljøet ved å plukke plast langs vegen og kjøre Tesla, mens digre fabrikker rundt om i verden spyr ut CO2 i tonnesvis, fly og båter forbruker millioner av liter drivstoff daglig, skoger/regnskoger blir hugget ned, olje blir pumpet opp fra havbunn, kullkraftverk forsyner Norge med energi (som man bruker til å lade f.eks Elbiler) etc etc.

Helt korrekt. Slike folk er alltids morsomme å høre på. Snakk om å skyte seg selv. At folk ikke klarer å se det selv er ganske så underholdne. Haha

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Folk som liker å råkjøre, men tisser i buksen når andre råkjører.

Kjenner en fyr som liker å kjøre fort og gir fullstendig f. Men når han sitter på med meg og jeg gjør noe lignende, ja da er det plutselig. "Ro ned/ vi har ikke hastverk" blabla. 

Javel? Hva med å kanskje se seg selv i speilet først før du gråter over at andre gjør det samme.  Haha

Eller så har ma  disse miljøfanatikerene.. " hvorfor lar du bilen stå på tomgang? Miljøsvin!"🤣

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (19 timer siden):

"Jeg er en miljøaktivist" sier personen som kjører bil, går med merkeklær, kjøper mat pakket i plast, bruker mobiltelefon, dusjer i varmt vann, bruker strøm ukritisk, bruker internett.

Ja, patetisk. Samtidig er det stadig mer som blir knyttet opp mot apper, og det forventes å betale regninger med mobil eller laptop. Hvor mye mat er det som ikke er innpakket i plast? Kan riktignok kutte ut merkeklær, og unødvendig strøm- og internettbruk. 

Angående merkeklær, er det visst en del som ser på Cubus og Lindex som barnebutikker. De kan sende ut forespørsler som, "Hei, kjenner du noen som har barn, jeg har fått et gavekort på Cubus." Dette skjønner jeg ikke, hvorfor skulle de ikke være takknemlige for en jakke eller genser fra Cubus? Vet ikke engang hvilke butikker de kjøper sine klær i. Men er garantert ikke på Obs. Sikkert dyre damebutikker med sjeeldne kolleksjoner. "FLOYD" er nok en butikk for dem som nekter å gå med halvbillige klær. 

Blir nok regnet for rart å kjøpe klærne sine på Obs og Sparkjøp. Sparkjøp har bedret seg mye når det gjelder utseende på klærne, før var de fleste klærne helt gyselige. Men totalt sett, er nordmenn veldig bortskjemte mennesker, som krever å ta seg bedre ut enn folk i fattige land. Sløsingen på oppussing er ekstrem. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...