Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 hours ago, frohmage said:

Hvor da? Jeg ser det ikke. En som sykler på rødt i et øde lyskryss? Om et tre faller i skogen og ingen hører det, lager det et problem for bilister da?

Nei, det lager vel ca like mye problem som om en bilist skulle kjørt på rødt i samme situasjon, derfor bør bøtesatsene være de samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (1 time siden):

Nei, det lager vel ca like mye problem som om en bilist skulle kjørt på rødt i samme situasjon, derfor bør bøtesatsene være de samme.

Om en syklist overser en fotgjenger så slår de seg begge to, men om en bilist gjør det samme, så er det bare fotgjengeren som "slår seg".

Lenke til kommentar
46 minutes ago, RRhoads said:

Da er det vel greit å kjøre og sykle på rødt da?

Ja det synes jeg om det er helt tomt i gatene, eller på en øde plass og man ikke setter noen i risiko.
 

Men poenget er fortsatt om at bøtesatsene bør være like store for sykkel og bil, for samme forseelsen. Så kanskje man får slutt på syklister som sykler på rødt midt i byen i rushtrafikken.

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (1 time siden):

Men poenget er fortsatt om at bøtesatsene bør være like store for sykkel og bil, for samme forseelsen. Så kanskje man får slutt på syklister som sykler på rødt midt i byen i rushtrafikken.

Utfordringen er når det er mindre kjøretøy og man har følere i bakken - syklister utløser vel ikke lyset med sin lille vekt.

Personlig syns jeg ikke det bør være lik bøtesats, men man bør ha en sats som svir også for syklister - men hovedsaken tror jeg er å være ute og bøtelegge de, for ser rødlyskjøring av syklister hver eneste dag nesten og ikke en eneste en blir tatt kan det virke som.

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (2 timer siden):

Så kanskje man får slutt på syklister som sykler på rødt midt i byen i rushtrafikken.

Er de irriterende fordi de kommer frem fortere enn oss med bil, eller fordi de er i veien for deg  (eller av en helt annen grunn)? Jeg opplever nesten aldri at jeg må bremse for syklister, så at de smetter igjennom før lyset skifter plager ikke meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sandy Koufax skrev (23 timer siden):

At jeg ikke klarer å åpne vinduet på hybelen jeg er i helt. Slik at det lukter.


og manglende seksualitet slik at jeg får det sedvanlige mannlige problemet ved ingen seksuell omgang (verken alene eller med andre) på to måneder med ejakulasjon i søvne.

 

Forferdelig kjipe greier.

Stakkar, det er synd på deg. Min lengste periode med sølibat varte i 12 år. Det har selvfølgelig vært flere perioder med sølibat oppigjennom livet, i og med at jeg er singel. Nå er det vel fem år eller noe siden jeg var i nærheten av en mannskropp. Ikke var det noe særlig, heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva faen.

Hadde Onecall fra 1.mars til 5.mars før jeg bytta til Ice.

Hadde abonnement til 240kr eller noe. Nå fikk jeg regning på 235kr.

 

Så jeg betaler virkelig fullpris for en hel måned selv om jeg kun var kunde hos dem i 5 dager? Det kan de bare glemme.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Lami skrev (43 minutter siden):

Hva faen.

Hadde Onecall fra 1.mars til 5.mars før jeg bytta til Ice.

Hadde abonnement til 240kr eller noe. Nå fikk jeg regning på 235kr.

 

Så jeg betaler virkelig fullpris for en hel måned selv om jeg kun var kunde hos dem i 5 dager? Det kan de bare glemme.

Sikker på at det ikke gjelder for 1 måned og fem dager?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...