Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rare selgere på finn som avtaler at man skal hente, dato, pris, skal til å hente og får plutselig høre at noen andre skal komme og se på den, alright. Problemet er når denne selgeren da tar kontakt en time senere og sier at personen ikke dukket opp og om jeg ville fremdeles ha den.

 

Denne personen avtalte med meg og brøt den, hvorfor skal jeg være villig til å avtale på nytt med det samme mennesket jeg vet er upålitelig? Var som en ekstremt dårlig spøk. Henger ikke på greip.

 

Det er det sykeste jeg har hørt.

Har selv vært dårlig selger (har ikke brutt avtaler, bare gidder ikke å svare alle) men det der tar jo faen meg kaka. Jeg ler.

Lenke til kommentar

Var på kjøpesenteret i dag. Har ikke folk fått med seg at de er oppvarmede? Folk går i digre ytterjakker. Det var sikkert 25 grader innendørs. Jeg gikk i t-skjorte, fordi jeg begynte å svette i genser og jeans.

 

Helt logisk forklaring på dette. Hvem er det som kaster bort mest tid og penger på kjøpesenter? Kvinner. Kvinner liker gjerne temperaturen rundt 2 grader høyere enn menn i snitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var på kjøpesenteret i dag. Har ikke folk fått med seg at de er oppvarmede? Folk går i digre ytterjakker. Det var sikkert 25 grader innendørs. Jeg gikk i t-skjorte, fordi jeg begynte å svette i genser og jeans.

Folk må komme seg til kjøpesentrene først, og det er som regel ikke like varmt ute

 

Filmer som starter lovende med unge skuespillere, så blir de byttet ut med voksne skuespillere og jeg slår av filmen

 

 

Endret av Countryman
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Døgnrytmen er ikke ødelagt før det blir omtrent umulig å stå opp tidlig igjen. Jeg har vært våken til sola står opp i over ti år nå.

 

Filmer som starter lovende med unge skuespillere, så blir de byttet ut med voksne skuespillere og jeg slår av filmen

Dette synes jeg er rart. Jeg er helt motsatt. Unge skuespillere er svært sjeldent flinke.

 

*dobbeltpost fordi diskusjon på mobil er ræva*

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...