Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare hurtig- og lynsjakk én gang i året, og det varer 4 dager. Årets største idrettsbegivenhet for min del, i hvert fall. Planlegger hverdagen rundt VM. Synd det er over i morgen.

 

Det er også den eneste TV-begivenheten som samler hele familien rundt apparatet. Koselig.

Endret av Skurupu
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er bare hurtig- og lynsjakk én gang i året, og det varer 4 dager. Årets største idrettsbegivenhet for min del, i hvert fall. Planlegger hverdagen rundt VM. Synd det er over i morgen.

 

Det er også den eneste TV-begivenheten som samler hele familien rundt apparatet. Koselig.

2 dager med lynsjakk, altså ferdig på søndag :)

Lenke til kommentar

Kan jeg ikke bare få se passordet i klartekst på epost når jeg har glemt det? Jeg driter faen i konsekvensene. Jeg orker ikke å skifte passord hver gang jeg logger inn fordi dere har så stygge krav. Jeg vil ha 123 som passord på alle tjenester og 0-faktor innlogging. 

 

post-96352-0-01228400-1542378990_thumb.png

 

 

Suggested-baren på Win10. Går denne an å fjerne? GIDDER FAEN IKKE HA REKLAME I OS!

Høyreklikk og slå av?

 

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Politikerene skulle prøvd å jobbe tredelt turnus, og gjerne bo litt usentralt i Oslo øst. Lykke til med å komme seg til og fra jobb i helgene kollektivt uten å måtte vente en evighet eller ta store omveier.

 

Men neida. Vi sponser heller Høyrevelgerene i Bærum med Teslaer. Bra jobba.

 

Gratis kollektiv i Oslo, og maks 15min ruter på T-banen døgnet rundt burde vært et minimum.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...