Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At bevegelsen som skulle ødelegge stereotypene forsterker dem istedet, og at de er veldig keene på å konvertere lesber til å måtte ta pikk.. I am smelling gay erasure. Vil hun ikke ha pikk vil hun ikke ha pikk, hun er ikke det ene eller det andre (bigot, transphobe,etc), hun er bare ei lesbe som vil bare slikke og leke med fitte ffs, hvorfor er det så vanskelig å respektere for enkelte??

Edit: skriver enkelte men denne tankegangen blir mer og mer utbredt, hvis man kan tenke seg til at man er en kvinne og resten av samfunnet blir tvunget til å respektere dem (er ikke interessert i å argumentere dette, folk får svi overalt nå fordi folk har skjønt at de kan kreve mer om de bare sier de føler seg som ett annet kjønn, sorry but thats bullshit) så er det bare logisk at lesbene også må være med på illusjonene deres for å være skikkelig inklusive. Team work and all that. Får seriøst lyst til å spy. 

Irriterer meg også at så mange tror man faktisk kan bytte kjønn. Du kan emulere det, thats it. Du får ikke byttet om på kromosomene dine eller at du har vokst opp med en viss mengde hormoner til det punktet. 

 

https://www.newstatesman.com/politics/feminism/2018/07/why-were-lesbians-protesting-pride-because-lgbt-coalition-leaves-women

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

POSTNORD!

 

IMG-2116.jpg

 

Nå er leveringdato flyttet til 28.desember.

Hva i helvete skjedde her, jævla horer. Skulle ha denne til julaften. Har ikke fått en eneste SMS eller noe. Fyfaen så irritert jeg er. At jeg ikke ringte i går å hørte. Kundeservicen er seff stengt i dag.

Endret av Lami
  • Liker 4
Lenke til kommentar

DF når en kompis i vennegjengen skulle ha vors i dag og alle skulle samles, men så ble det tydeligvis flytta til en av de andre, og så får jeg høre privat at det ikke blir noe av. :)

 

Vel vi får se da, om det faktisk ikke ble noe av eller bare han som skulle ha vorset ikke ville ha meg der. #snillevennerhæ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...