Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

^^Kondolerer. Jeg opplever det samme om ekteskap fra mine foreldre, og jeg har ingen "kandidat" en gang. :hrm:

 

Skulle egentlig skrive noe helt annet, men måtte svare på det. :p

 

Er så frustrert nå at jeg faktisk vurderer å selge gitaren min med FloydRose-bridge, og heller kjøpe noe annet. Faen så pain in the ass det er å stemme FR-gitarer. Broen kommer i sykt høyde og strengene går ut av tone. Nå er det en del år siden jeg brukte gitaren, så må nok lese meg opp på hvordan FR-broer faktisk fungerer, og riktig stemmemåte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg at mamma skal hinte så vanvittig mye om at hun ønsker seg barnebarn hver gang kjæresten min og jeg besøker foreldrene mine.

dette tror jeg skjer oss alle.

 

moren min hadde bursdag for noen måneder siden og jeg ga henne en klem. hun visket i øret mitt at hun ønsket seg barnebarn i bursdagsgave under klemmen. 

 

og jeg har heller ikke en "kandidat" eller er i nærheten av å ha en...

Lenke til kommentar

En stor hund i nabolaget som begynner å bjeffe hver eneste gang den ser eller hører ett eller annet. Med en gang jeg går rundt en sving og denne hunden får øye på meg, så begynner selvfølgelig ett enormt lurveleven.

 

I tillegg er det ett par andre hunder som er bosatt ganske nærme. Så hver gang en hund begynner å bjeffe, så hører alle andre hunder i området denne ulyden. Dermed begynner selvfølgelig disse hundene å bjeffe de også.

Lenke til kommentar

XXL skal ha åpent i 3 timer på Julaften (og sikkert alle andre butikker..)

Hva er egentlig vitsen?  Har ikke folk klart å handle gavene før den tid så fortjener de ikke å få handle

Synes de ansatte skal få ha fri hele dagen



Gavekort

Hvorfor ikke bare gi penger?

 

Gavekort er noe man gir til alkoholikere og andre vanskeligstilte sånn at de må bruke de på f.eks mat

Butikkene tjener millioner hvert år på kunder som ikke bruker gavekortene



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at de ikke får brukt gavekort på alkohol? Å påstå at "vanskeligstilte" kun trenger mat, er som å påstå at ananas funker best som dildo. "Vanskeligstilte" trenger klær, sko, transport og underholdning som alle andre i samfunnet. Etterjulstiden er faktisk den tiden av året hvor "vanskeligstilte" kan senke skuldrene litt når det gjelder økonomien. Førjulstiden er den verste.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har de ikke dagligvare eller underbukser og strømper på senteret?

 

Når døren på offentlige toaletter åpnes innover, slik at man er nødt til å ta i dørhåndtaket ETTER at man har vasket hendene. En helt åpenbar designfeil jeg ser om og om igjen.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...