Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Paracet fungerer ikke mot hodepine, tok 2x 500mg

400 mg Ibux fungerer som regel, og dermed tar jeg 1 av hver, da paracet ikke er skadelig i følge eksperter (ved å følge anbefalt dose)

 

Edit: Muligens det har tatt 2 timer for Paracet å fungere, men maks 1 time etter at jeg tok Ibux så er jeg smertefri (har ikke fulgt med på klokka..)

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Skjermbeskyttelsen i glass som jeg har på iPhonen sprakk over hele skjermen i går kveld når jeg var ute og skjøt opp raketter. Holdt den i hånden hele tiden så jeg aaaner ikke hvordan det har skjedd.

 

Har ikke tatt av beskyttelsen ennå så håper ikke det er sprekk i originalskjermen og.

Lenke til kommentar

Å matche med noen på Tinder/Happn, og før man rekker å skrive et tøddel, har de unmatcha deg.

 

Minner meg på hvor utrolig godt det var å melde seg ut av Tinder. Var lei av å matche med jenter, hvor 5% av dem i det hele tatt svarte. De få som skrev tilbake, var kun interessert den ene dagen før de sluttet å svare. Nå er jeg sikkert ikke den morsomste å skrive med heller, men de fleste gadd ikke en gang å prøve å føre en samtale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis en butikk setter opp prislapper med for eksempel "10 % rabatt!" på ett eller annet produkt.

 

Men de har ikke prislapp med hvor mange kroner produktene egentlig koster med denne rabatten. I tillegg har de ansatte fjernet den gamle prislappen, så det er heller ikke mulig å regne ut hvor mye produktet koster med noen få prosent i rabatt.

 

Man kan jo begynne å lure på om det egentlig er noe å spare, eller om dette bare er noen lokke-tilbud....

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis en butikk setter opp prislapper med for eksempel "10 % rabatt!" på ett eller annet produkt.

 

Men de har ikke prislapp med hvor mange kroner produktene egentlig koster med denne rabatten. I tillegg har de ansatte fjernet den gamle prislappen, så det er heller ikke mulig å regne ut hvor mye produktet koster med noen få prosent i rabatt.

 

Man kan jo begynne å lure på om det egentlig er noe å spare, eller om dette bare er noen lokke-tilbud....

Før-prisen kan/bør man aldri stole på uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...