Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Youtube Music. Youtube ditt og Youtube datt.

 

Jeg glemte å kansellere abonnementet på YT Music. 129 gode kroner rett ut vinduet. Fuck me! Skal aldri ALDRI melde meg på sånn prøveperiode mer om det så er rykende fersk strømmetjeneste.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde fri i morgen, men ble spurt om jeg kunne jobbe. Jeg takker selvfølgelig ja, fordi jeg trenger pengene. Har ikke fast 100% stilling, så jeg skal ikke klage på de dagene jeg får. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal takle å måtte jobbe helt til jeg blir nesten 70 år.

 

Stå opp tidlig hver dag fordi folk bestemmer over meg, det å måtte fake et smil 7 og en halv time hver dag, late som at jeg elsker mennesker, måtte håndtere sure og vanskelig kunder som aldri blir fornøyde, for å så komme hjem så sliten at jeg knapt orker å lage middag eller gjøre ting jeg faktisk liker å gjøre.

 

Livet suger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hele Trondheim er fylt med borettslag / andelsleiligheter. Hvem ved sine fulle fem vil kjøpe noe sånt?

De dyreste ligger med en felleskostnad på 8000-11000 i måneden. Det blir jo som å leie.

Alle sånne styreledere for borettslag er jo maktsyke idioter i tillegg.

 

Mange

Nei, dette er felleslån, stort sett.

Nei, samtlige av styreledere jeg har vært ute for er greie folk som egentlig ikke vil ha jobben men som er flinke i den og derfor blir valgt inn i stedet for de maktsyke idiotene.

 

Trodde jeg hadde fri i morgen, men ble spurt om jeg kunne jobbe. Jeg takker selvfølgelig ja, fordi jeg trenger pengene. Har ikke fast 100% stilling, så jeg skal ikke klage på de dagene jeg får. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal takle å måtte jobbe helt til jeg blir nesten 70 år.

 

Stå opp tidlig hver dag fordi folk bestemmer over meg, det å måtte fake et smil 7 og en halv time hver dag, late som at jeg elsker mennesker, måtte håndtere sure og vanskelig kunder som aldri blir fornøyde, for å så komme hjem så sliten at jeg knapt orker å lage middag eller gjøre ting jeg faktisk liker å gjøre.

 

Livet suger.

 

Vurdert å studere? Bytte jobb? 

 

 

Endret av Omnia vincit amor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste butikker har sko opp til størrelse 46 og noen ganger 47, men svært sjeldent 48, eller høyere

og er noe på salg, uansett butikk, så er det bare opp til størrelse 46

 

Har så og si aldri kjøpt sko på salg/tilbud



Skoene mine har slitt ned til noe hardere under skoene, som jeg ikke vet er der for, sikkert noen form for demping, så nå lager de lyd når jeg går på harde underlag



Ikea har mye nytt, men de har det ikke i utstillingen, så da er mye av vitsen borte



Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

De fleste butikker har sko opp til størrelse 46 og noen ganger 47, men svært sjeldent 48, eller høyere

og er noe på salg, uansett butikk, så er det bare opp til størrelse 46

 

Har så og si aldri kjøpt sko på salg/tilbud

Jeg bruker 48. De fleste butikker har den størrelsen, men utvalget er veldig begrenset. Typisk har jeg 3-4 modeller å velge i mellom, når jeg ber dem finne frem alt i den størrelsen.

 

Nå er det snart 5 år siden sist jeg kjøpte et par sko, så det irriterer meg ikke noe særlig. :p

Lenke til kommentar

Irriterer meg når man ikke får tilbakemelding på jobbsøknader. Er ikke verre enn å sende en fellesmail, "Beklager du fikk ikke jobben" istedenfor å ikke høre noe. 

 

Har ringt opp de siste gangene å hørt, men like irriterende hver gang. 

 

Dette er jeg ikke helt sikker på, men tror man etter loven har krav på tilbakemelding på jobbsøknader.

Lenke til kommentar

Tror det er slik med statlige arbeidsgivere. Er en del særregler der, og mange som tror at rettigheter og plikter som gjelder det offentlige også gjelder i det private. Det kan dog ta velding lang tid å få tilbakemelding i det offentlige også. Jeg ble bedt på intervju fire måneder etter søknadsfristen en gang.

 

Det hadde vært helt tullete om alle private arbeidsgivere var lovpålagt til å svare på alle søknader de mottar, selv om det selvfølgelig er fint at de gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...