Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig. Jeg irriterte meg over denne artikkelen for et par dager siden:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24375785/badedrakt-koster-mer-i-stor-stoerrelse-skuffet-og-lei-meg

 

Da jeg så prisen tenkte jeg «what the f***?» Dette gir jo ingen mening.

I de aller fleste stedene i verden er dette normen. Norge er et unntak. Det som ikke gir mening er å ha samme pris på alle størrelser.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som sier sånn som "hvorfor får de guttene i grotten i Thailand så mye oppmerksomhet når tusenvis av barn dør av sult hver dag?"

 

Hva med å glede seg over at vi som mennesker samles fra mange forskjellige land for å redde ut tolv gutter og treneren under ekstremt vanskelige forhold? Jeg blir rørt av å tenke at så mange stiller opp og gjør noe som er 100% uselvisk for å redde noen andre, der en av hjelpemannskapene til og med dessverre mistet livet.

 

Men det skal alltid være noen som klager uansett fordi vi ikke redder alle barn i krigsherjede land og så videre.

 

Dessuten: De som mener treneren burde fengsles etter aksjonen irriterer meg også helt sinnsykt. Han satt med guttene alene i stummende mørke i ni dager, hindret de i å få panikk ved hjelp av meditasjon og nektet å spise noe som helst fordi han ga sin mat til guttene. Han er nå den som er sykeste av de alle. Ja, sett i ettertid var det kanskje uklokt å dra inn i grotta, men når det ble som det ble har han virkelig gjort det han kunne. Han er bare 25 år for helvete.

 

Sorry. Dagens utblåsning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Lurer på om de samme folka blir sinte når de bestiller mer mat enn venner/familie og må betale mer...

"– Jeg synes uansett blir veldig feil av Zalando og se hver størrelse som et produkt når de setter pris og ikke beregne prisen utifra innkjøpsprisen til alle størrelsene de kjøper inn. Det er ikke riktig å legge den kostnaden på forbrukeren, sier hun."

Lol jo det er riktig. Det som ikke er riktig er at alle andre må være med for å betale for din badedrakt så dine delikate følelser ikke blir såret av realiteten.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tjukkaser som klager over at klær koster mer når XXXL trenger 2x mer stoff enn Medium. Man går ikke til en sportsbutikk og klager over at et telt for 6 personer koster mer enn et telt for 3, makan til hodeløse idioter.

Ofte er dessuten atypiske størrelser mye billigere når produktet er på vei ut.
Lenke til kommentar

Noen mannfolk er helt ville i ansiktet. Typisk sånn livsgnist og "jeg går på slakk-line i parken og gliser av alt med intense øyne"

Typisk kjekke populære, franske studenter.

Skjønner ikke en dritt av dem, de løper rundt med frisbee og ser helt syk ut.

 

Dette er mennesker jeg har absolutt 0 til felles med. Stikk av

Lenke til kommentar

Lena Dunham - ikke lykkeligere som tynn.

 

Nei vel? Man blir jo selvsagt lykkelig i det korte løp av å spise altfor mye. Men du kommer til å bli ganske ulykkelig om noen år når livsstilssykdommene begynner å kicke inn. Hele denne health at any size bevegelsen er sinnsyk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

At det er de samme fobaska varene som kommer på disse coop kupongene hver gang. Handler jo minst like mye andre ting også, kan de ikke variere mer på det.

 

Skulle vært forbudt med potetgull og sånt på disse kupongene

Jeg prøver å slutte, men jeg må jo bruke kupongene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...