Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaffe merker jeg en effekt av. Det fjerner symptomer på tretthet, som gjør det mindre strevsomt å holde meg våken. Men om jeg vil sove, så får jeg sove, uansett hvor mye kaffe jeg har drukket.

 

Men energidrikker er noe annet, kan ikke si jeg merker noen effekt i det hele tatt. Er det mer koffein i kaffe, kanskje? Jeg drikker kun americano, av og til svart trakterkaffe.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Nintendo Switch sin standardkontroller er så dårlig at det er så og si krevd at man kjøper en "Pro Controller" til blodpris. Den er mye dyrere enn både Playstation og Xbox sine kontrollere. I tillegg følger kontrollerene med i PS og Xbox, men til Nintendo må man kjøpe den separat.

 

Jeg vurderer sterkt å kjøpe en uoriginal kontroller.

Lenke til kommentar

Nintendo Switch sin standardkontroller er så dårlig at det er så og si krevd at man kjøper en "Pro Controller" til blodpris. Den er mye dyrere enn både Playstation og Xbox sine kontrollere. I tillegg følger kontrollerene med i PS og Xbox, men til Nintendo må man kjøpe den separat.

 

Jeg vurderer sterkt å kjøpe en uoriginal kontroller.

En kompis av meg kjøpte seg en COOV N100 usb adapter fra ebay til sin switch slik at han kunne bruke bortimot alt av kontrollere med switchen sin.

Lenke til kommentar

Ja, noe sånt vurderes. Hadde vært greit å kunne brukt min PS4-kontroller til Switch. Det som irriterer er at dette i det hele tatt er et problem. Alle andre konsoller kommer med gode kontrollere. Switchen er riktignok litt billigere enn konkurrentene, men den kontrollen som følger med er latterlig dårlig. Så dårlig at jeg mistenker at de lagde den sånn for å selge flere Pro Controllers ved siden.

Lenke til kommentar

Rart spørsmål. For å spille de 10% av spillene som kun kommer på Switch, selvsagt.

 

Kommer spillet på flere plattformer velger jeg selvsagt PC/PS4, men det er mange gode spill som kun kommer til Switch.

 

For eksempel Octopath Traveler, som jeg spiller for tiden. Beste JRPG jeg har spilt på veldig, veldig lenge.

Lenke til kommentar

Kaffemaskina hjemme hos dama.

Den kverner bønner. vel og bra.

 

Men designet er helt forferdelig.

Vi tenkte å bruke funksjonen som gjør at man kan våkne til kaffe om morgenen.

Så da er det et symbol med en klokke. Trykker man på den så kan man velge tidspunkt.

Det gjorde vi.

 

Skal vi nå trykke på noe mer? Eller hva? Hæ? Ingen feedback å få. Ingenting intuitivt. Fikk ikke noe kaffe i morrest nei... Drittmaskin

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Den samme knappen du bruker for å trakte kaffe ellers, sikkert, hvis det er en knapp for det.

 

Det virker rart da man ikke kan "unsette" klokkeslettet. Trykte på i morrest og da starta den, selv om klokka stod på 08:00 (som da vil være 08:00 neste dag)

Så man skal sette timeren, som forøvrig er satt til noe, og så trykke på knappen? Vel får prøve det... Kanskje man skal trykke på knappen mens man velger klokkeslett.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Nettbutikker eller forum som også har en app. Det er spesielt bilrelaterte ting som har sånt.

Så bare "SE DETTE I APPEN VÅR I STEDET!!" så redirecter de meg

 

 

Nei faen helelr i helvete! Skal jeg liksom laste ned en app? Det skal jeg så FAEN ikke. Så bare BRENN i helvete

Haha, WORD! Kunne ikke blitt mer enig,. Spesielt den siste biten der.

Lenke til kommentar

Det irriterer så inn i helvete når jeg prøver å ha det noenlunde ryddig, og folk i nær familie er på besøk, og går og roter mest mulig. Dette skjer HVER GANG.UTEN UNNTAK. Truser blir slengt på gulvet selv om skittentøysdunken er 2cm unna, et hav av såper og div toalettsaker strødd utover, våte håndklær på gulvet osv. Når man har laget seg brødmat, står alt av pålegg og melk ute og kniv med smør på kjøkkendisken. «Itilfelle noen andre vil ha, sånn 3 timer senere». Aaaarghh!

Lenke til kommentar

Folk som skaper forvirringer og misforståelser ved å ikke bruke Oxford-komma.

 

Er dette et eksempel på det?:

-Heng ham ikke, vent til jeg kommer.

-Heng ham, ikke vent til jeg kommer.

 

Det var visst en sann hendelse. Beskjeden ble sendt med komma på feil sted, og han ble hengt.

var en lærer som fortalte det en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...