Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eget rot...

Finner ikke sykkelcomputeren, fant ladekabelen..

Tenkte å begynne å sykle igjen og ikke brukt den på flere år, motivasjon og alt det der

 

Så i morgen blir det å rydd igjen, noe som trengs veldig mye, da jeg kjøpte meg vinkler tidlig i uka og bare ved å lete etter den computeren så fant jeg 20 vinkler av samme sort..

Lenke til kommentar

Nettbutikker eller forum som også har en app. Det er spesielt bilrelaterte ting som har sånt.

Så bare "SE DETTE I APPEN VÅR I STEDET!!" så redirecter de meg

 

 

Nei faen helelr i helvete! Skal jeg liksom laste ned en app? Det skal jeg så FAEN ikke. Så bare BRENN i helvete

Endret av Edgelord
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Folk som blir sure når jeg spør om de vil være med ut på en is eller noe for å takle varmen, og sier at jeg må slutte å forstyrre dem midt under middagen.

 

Man spiser da faen ikke middag klokken 22. Det er kveldsmat. Kanskje spise til normale tider hvis man du absolutt ikke vil bli forstyrret.

 

Drittlei folk. Skulle hatt fellingstillatelse på idioter.

Spurte en venn om det samme men ingen vil bli fortsyrret i "ferien" selv når jeg jobber.. :(

Lenke til kommentar

men det er da ikke min skyld, og du kan faktisk bare bruke 5 minutter på å kjøre til nærmeste minibank, ta ut penger og så komme tilbake...)

 

 

 

 

Irriterende at det begynner å ikke være ett alternativ lenger. Er vanskelig å finne steder å ta ut penger i norge nå, er ingen vits i å engang tenke på å lete etter nærmeste minibank, er du heldig er kanskje post-i-butikk ett eller annet sted i nærheten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...