Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært få fordeler med å være lang med store føtter

XXL og andre butikker stopper før de kommer til mine størrelser

Min bror fant seg våtdrakt til 500,-

Jeg må mest sansynlig ut med 3-4000,-

 

ebay kan jo være verd å sjekke. Finner det meste der, hvis du vet størrelsen din.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig mest miljøvennlig, sykkel eller bil?

 

Salget av Elsykler hadde gått opp 1000% om folk fikk lån på 3% eller lavere

Var det et seriøst spørsmål? Er jo helt klart sykkelen. Elbilen min er vel strengt tatt ikke noe mye mer miljøvennlig enn en fossil en, men er bedre for lokalmiljøet da. (Den nærmer seg vel miljøvennlig i slutten av livsløpet sitt).

 

Venter på subsidier for elsykkel. Håper på en modell liknende svenskene sin (hvor man er fritatt momsen).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Nordmenns smaksløker irriterer. Butikken er overfylt av smaksløs mat. Det finnes faktisk flere typer krydder enn salt og pepper.

Derfor er det gøy å ha asiatisk butikk på hjørnet.mot slutten av uken får de fersk frukt og grønnsaker. Myye snadder og spennende mat! Og ikke minst krydder. Anbefaler ALLE å stikke innom en «innvandrerbutikk» og prøve ut nye ting. Er man derimot 70 år og karri er det mest eksotiske krydderet en har smakt, så får det bare være.. Prøvde å fylle opp krydderskuffa til disse med andre typer krydder som kunne fresha opp maten litt, men neida.. det ble stua bort. hehe. Vi bruker det vi alltid har brukt ;)

Lenke til kommentar

Såkalte eksperter i media.

For eksempel "søvneksperter" som kommer med råd til å takle varmen.

 

Kjøp ditt, åpne datt, ikke gjør det, gjør dette. Alt med utgangspunkt i ekspertens økonomi, bolig, helse og lokasjon.

Jeg har ikke råd til varmepumpe med AC. Jeg har ikke lov til å installere varmepumpe med AC. Åpner jeg soveromsdøra kommer lyset fra ute inn. Åpner jeg vinduet noe mer så kommer myggen inn.

 

En av disse såkalte ekspertene klarte å lire av seg at den optimale temperaturen på soverommet er 20c. Eh, nei. Min optimale sovetemperatur er 12c.

 

---

Inb4 forumets reta..., jeg mener, eksperter som skal gi meg søvnråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...