Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det syke er at alkoholfri øl er blitt så dyrt plutselig. Nå er det ofte jeg likeså godt kjøper øl med alkohol fordi Munkholm er blitt så forbanna dyrt etter sukkeravgiften.

 

Fyfaen for et sykt bra land vi bor i.

 

Her er hvordan alle får det bedre:

Senk avgift på sukker

Senk avgift på alkohol

Senk avgift på X

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hinsides irriterende at offentlige instanser som alltid ikke samarbeider, slik at det går rett i dass med transporten fra jobb. Buss for tog i fire uker framover, men det ser ut til at man har stengt Operatunnelen samtidig slik at alle biler skal ut på E6 hvor bussene går. Et køh*lvete uten sidestykke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skulle til å skrive at jeg hater å være utleier, men egentlig hater jeg å være i utleieprosess og gjennomgå alle useriøse og rare folkene som henvender seg. Hvordan en dude klarte å misforstå skriftlig avtale om visningsdag er helt hinsides for meg å forstå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Satanistiske tegn, nazistiske slagord, barberblad på håndtak.. Syns gjetningen om guttestreker høres sært ut. Dette er psykiske syke mennesker, ikke fuckings guttestreker. 

 

Denne saken blir garantert slengt i henlagt bunken. Så har vi disse psykotiske serial-killer-to-be jævlene løpende rundt i samfunnet. Enkelte folk i norge har faktisk grønt kort når det gjelder å bryte loven også: https://www.dagbladet.no/nyheter/han-var-tiltalt-for-over-40-tyverier-og-bedragerier-men-kan-ikke-straffes-han-fortsetter-a-stjele-men-har-gront-kort-hos-politiet/62562388

Og med tanke på hvor lite de gjør når det gjelder dyremishandling (som er en sterk indikasjon på at man vil skade mennesker etterhvert) så kan man nesten lure på hvem loven egentlig er ment for å beskytte. 

 

Edit: Må rette meg selv, de fikk, etter flere år med lovbrudd, dømt mannen til behandling etter en lovendring i 2017. https://www.ifinnmark.no/finnmark/nyheter/psykisk-helse/mannen-som-ikke-kan-straffes-er-domt/s/5-81-482229

 

Skjønner fremdeles ikke hvordan de kunne la en psykotisk mann få gå rundt så lenge fri. Du vet aldri hva de kan finne på, og de gjør gjerne ting denne personen aldri hadde funnet på å gjøre var de ikke i psykose.

"Handlet Apple-produkter

Ketil Midttun skal være et av mannens ofre.

- Han nappet et VISA-kort fra meg som var kommet i posten. På det har han han allerede bestilt reiser og handlet blant annet Apple-produkter. Det jo er helt jævlig at han roter i postkassa til folk på den måten, sier Midttun til Altaposten"

 

Neida , neida , neida....fyren er helt , på vidda :p

 

Men seriøst : hvis denne tullkuken er frisk nok til å bestille ting over nettet så er han også i stand til å forstå at det han gjør er straffbart......dette blir for dumt altså , hiv fyren i fengsel !

 

Rusmusbruk er ikke noen unnskyldning for å være jævlig mot folk mht stjele posten dems , bryte opp postkasser osv

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Når folk kaller meg tøffel fordi jeg er snill.

 

Beklager, men jeg er ikke skapt som en usikker machomann. Min indre dialog er ikke slik:

"Hm, jeg kan gjøre dette for kjæresten min - men vent, nå kan jeg atter en gang vise hvor mann jeg er. Jeg må helt vilkårlig bare sette ned foten nå, si NEI for å markere meg selv... spesielt siden vennene mine er tilstede! nå skal jeg være jævlig ekkel! heheh"

 

Jeg gir faen. Gidder ikke sette grenser bare for å sette grenser. Gidder ikke å si nei bare for å si nei.

Jeg er lempelig, tålmodig og villig til å hjelpe. Om det er å være tøffel, javel. Så er jeg det. Er hvertfall ikke helt forjævlig kjip å være med. Er heller ikke en sjalu jævel med kontrollbehov.

Endret av Edgelord
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Våknet natt til i går av at jeg var helt utslitt og øm i kjeven. Merket at jeg lå og bet tennene kjempe hardt sammen da jeg våknet. Så jeg har tydeligvis gjort det en lang stund i søvne. Nå over et døgn etterpå er kjeven fortsatt støl og vond. Rare greier

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Våknet natt til i går av at jeg var helt utslitt og øm i kjeven. Merket at jeg lå og bet tennene kjempe hardt sammen da jeg våknet. Så jeg har tydeligvis gjort det en lang stund i søvne. Nå over et døgn etterpå er kjeven fortsatt støl og vond. Rare greier

Kanskje du har forvridd kjeven. En kamerat fikk nettopp påvist det pga stress hos tannlegen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...