Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dro på biltur, perfekt vær hele helt til vi kom fram til Geiranger der det var så tykk tåke at vi bare så 5 meter fremover, skyfritt over til Trollstigen og der det var like mye tåke. Og så satt vi fast på E6 i Gubdrandsdalen pga flom i denne tørka. Typisk min flaks   :wallbash:

 

 

 

Expectiations:

fWJPoyD.png

 

Reality:

CMdI6jp.png

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selger fra finn glemte å sende det jeg kjøpte, så ble sendt en dag senere, så nå får jeg det nok ikke før mandag. (ble sendt på tirsdag). Og da har jeg allerede dratt på ferie, så får ikke tatt det med.

Er jo ikke sikkert det hadde kommet frem uansett... Men tror ikke man får post på lørdager lenger?

På sporingen så står det "Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt." , på et sted som er nærme meg...

Lenke til kommentar

At det har gått så langt nå at folk blir sure hvis du nevner noe med vagina og det å være kvinne (refererer til ariana grande sin nye musikkvideo, kan også slenge med folk som klikker fordi du ikke er villig til å ha sex med noen du ikke har seksuelle preferanser for, gikk hardest utover lesbiske som ikke ville pule kvinner med pikk eller som hadde hatt pikk) fordi det ikke er inkluderende nok siden det på ett eller annet vis sier at man må ha fitte for å være en kraftfull kvinne. Gud forby om peniser blir holdt utenfor, selv i en verden hvor feminisme har gått amok så er alt sentrert rundt peniser. Fint å se at flere ser hvor dumt det er. 

Ordet vagina er igjen på fy fy listen. Coming full circle!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Prøver å finne listen med "2 løgn 1 fakta" leken jeg gjorde med noen for lenge siden, men er søren meg ikke ett eneste spor, verken digitalt eller fysisk. :wallbash:Hadde laget bra liste og skikkelig surt å måtte skrive alt om igjen. Særlig når jeg ikke husker hva jeg skrev en gang. Aargh! 

 

Ellers i samme situasjon som Dubious over; skulle liksom være produktiv denne helga med skolearbeid, trening, ærender og kino, men hele lørdagen gikk til sløving foran skjermen og ikke noe annerledes i dag heller. Har ikke spist frokost engang. Av en merkelig grunn gruser late-Myst over effektive-Myst i dag også.  :hm: 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...