Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil vel heller kalle det å overleve isteden for å leve.

 

Hvis alle mennesker i verden bare var her for å overleve så hadde det vært et utrolig kjedelig liv.

Nå var ikke poenget at alle skulle leve som fiskere, men poenget var å leve bærekraftig.

 

Ser Afrikanere som ikke har mye penger triste ut?

 

Alt er relativt, og forbrukersamfunnet i vesten som faktisk måler velstand i forbruk er ikke levelig.

 

Vi i vesten 10 prosent bruker 80 prosent av verdens ressurser mens de fattigste flertall sitter igjen med svarteper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som ikke bruker punktum.

Enig. Og spesielt i lengre avhandlinger. Ikke punktum, ikke komma. Bare en «graut av en smørje» som man ikke skjønner bæret av.

 

Når det i tillegg ikke er nytt avsnitt.. og på kronhlglete engelsk. Satan! Det irriterer det.. ;)

Endret av Tåketrollet
Lenke til kommentar

Kari Jaquesson....

 

Nå har hun kronerulling på Facebook (selv om hun skattet lønn i millionstørrelse i fjor) for å reise til Syria og «bevise» at de kjemiske angrepene der nede ikke skal ha skjedd. Og retter i samme slengen kritikk mot Solberg for å være med på løgnene til «mainstream-media». Som om Solberg baserer alt på nyhetene...

 

Jaquesson er et hån mot norsk etterretningstjeneste og aerobicsinstruktører...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Sitter her på do og irriterer meg over to ting:

 

- De som henger dorullen feil vei så der man ruller av er innerst mot veggen

 

- Dorullholder med sånn lokk/deksel foran som bare er i veien og gjør at man ikke får dratt av papir.

Hør hør!

 

Vi har dorullholdere fra Katrin på jobben. ("high quality paper products - my ass!")

Hva er poenget med å ha lås på dorullholder-lokket? Og så er metallet så skarpt, at hvis dorull-enden er forsvunnet opp i holderen så kommer jeg garantert til å skære meg opp når jeg prøver å få tak i mer papir.

Drit og dra!

Lenke til kommentar

 

At man som regel er ekstremt skeptisk når tidligere dopingdømte vender tilbake til idretten sin, men når den dopingdømte er en norsk blondine med dialekt skal hun plutselig hylles! Makan til dobbelmoral.

Det er forskjell på Johaug og Justin Gatlin.

Er det? De har begge dopet seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva er poenget med å ha lås på dorullholder-lokket?

 

Fordi enkelte ansatte er så smålige at de stjeler dasspapir fra jobben.

Har hatt eksempler på det.

Og tannpirkere.

Og bestikk fra kantina.

 

Folk ass :(

Noen har lås på dorullholderen mens det ligger uåpnede doruller ved siden av.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

At man som regel er ekstremt skeptisk når tidligere dopingdømte vender tilbake til idretten sin, men når den dopingdømte er en norsk blondine med dialekt skal hun plutselig hylles! Makan til dobbelmoral.

Det er forskjell på Johaug og Justin Gatlin.

Er det? De har begge dopet seg.

 

 

Det er forskjell på en butikktyv, og en bankraner.

Men jeg skjønner du har et mer svart-hvitt syn på saken ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

At man som regel er ekstremt skeptisk når tidligere dopingdømte vender tilbake til idretten sin, men når den dopingdømte er en norsk blondine med dialekt skal hun plutselig hylles! Makan til dobbelmoral.

Det er forskjell på Johaug og Justin Gatlin.
Er det? De har begge dopet seg.

Det er forskjell på en butikktyv, og en bankraner.

Men jeg skjønner du har et mer svart-hvitt syn på saken ;)

Den ene dopet seg med forsett mens den andre gjorde det fordi hun ikke la merke til den store varseltrekanten der det stod DOPING på tuben. Johaug sin kredibilitet er lik null, for alt vi vet kan hun ha knasket anabole steroider i flere år fordi hun trodde det var D-vitamin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...