Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Begynner å bli smålei verking etter jeg opererte ut ei visdomstann på tirsdagen. Godt det finner Ibux, Paracet og ispakke ja...

Arcoxia er den medisinen som skal være best mot slike smerter. Den er som pro-versjonen av Ibux, med bedre effekt og høyere risiko for hjerteinnfarkt. Den skal selvsagt ikke tas sammen med Ibux.

 

En av ti europeere har ingen effekt av paralgin forte pga gener, og for øvrig er den vist å være dårlig egnet til tannpine.

 

Takk for tipset, skal forhøre meg med tannlegen når "neste runde" kommer, håper det blir en stund til da. Verken har gitt seg nå heldigvis, men funka ganske bra med "klassisk" Ibux og Paracet mix når det sto på som verst.

 

OT: Rimelig irriterende når bankterminalen tar tidlig helg på jobb på lørdagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Må uansett på butikken noen ganger i uka og dynga noen ganger i året

 

Skulle vurdert utedass om avløp ikke var påtvunget også

Du står fritt til å flytte inn i skauen.

Lenke til kommentar

Hvis man forsøker å selge ett eller annet gjennom finn.no

 

En potensiell kjøper påstår at hun er interessert, og vi avtaler tidspunkt for når hun skal komme og hente sakene. Men så gidder hun aldri å dukke opp, så jeg blir sittende og vente til ingen nytte...

 

I tillegg gidder de aldri å ta kontakt i tiden etterpå, med forklaring på hvorfor de aldri gidder å dukke opp...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Må uansett på butikken noen ganger i uka og dynga noen ganger i året

 

Skulle vurdert utedass om avløp ikke var påtvunget også

Butikken har jo returansvar på avfallet fra butikken, så de tar jo gladelig imot selv bananskall? Teknisk sett er det jo pakning fra butikken.

 

Er ikke returansvaret begrenset til elektronikk?
Lenke til kommentar

 

 

Må uansett på butikken noen ganger i uka og dynga noen ganger i året

 

Skulle vurdert utedass om avløp ikke var påtvunget også

Butikken har jo returansvar på avfallet fra butikken, så de tar jo gladelig imot selv bananskall? Teknisk sett er det jo pakning fra butikken.

 

Er ikke returansvaret begrenset til elektronikk?

 

Mener å ha hørt at man kan ta av plast og papp og sånt og butikken må ta det i retur. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Skammer meg litt over å si at 0% av mitt avfall blir resirkulert. Men jeg bor i et land som ikke driver med sånt. Alt går i samme dunk, tomflasker, aluminium, plastikk. Alt.

 

Og vi er 20x norges befolkning. Så miljøet virker ganske fortapt. De aller fleste menneskene i verden bor i fattige land, og de aller fleste fattige land resirkulerer ingenting.

 

Men Norge går forran som et godt eksempel, og det er verdt mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Absurde begrensninger på brukernavn og passord. Seriøst, bare tillat alt mellom 3 og 128 tegn som brukernavn, og alt mellom 10 og 256 tegn som passord. (Kjør begge deler igjennom en escape-funksjon).

 

Edit: Og at man må oppgi unødvendig personlig informasjon.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Skammer meg litt over å si at 0% av mitt avfall blir resirkulert. Men jeg bor i et land som ikke driver med sånt. Alt går i samme dunk, tomflasker, aluminium, plastikk. Alt.

 

Og vi er 20x norges befolkning. Så miljøet virker ganske fortapt. De aller fleste menneskene i verden bor i fattige land, og de aller fleste fattige land resirkulerer ingenting.

 

Men Norge går forran som et godt eksempel, og det er verdt mye.

Slapp av. Det går nok noen tusen fattige rundt på fyllinga og sorterer for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...