Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal til USA med kjæresten.

 

Hun søkte ESTA gjennom evisaonline.com. Moren sa det var den siden hun skulle bruke. Hun la igjen all passinfo og betalte $88. Aldri hørt om siden så googlet den. Er svindelside som stjeler infoen din.

IMG_6586.png

 

Er det faen mulig. Hvordan i helvete kan moren si at det er den siden hun skulle bruke. Jeg er helt oppgitt. Vet ikke om jeg skal le eller grine.

Skjønner ikke hvorfor alle insisterer på å la andre skaffe ESTA?? Jeg gjorde det direkte på den "offisielle" siden til ESTA, så slepper man betale mange hundre kroner for at andre skal gjøre det for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Skal til USA med kjæresten.

 

Hun søkte ESTA gjennom evisaonline.com. Moren sa det var den siden hun skulle bruke. Hun la igjen all passinfo og betalte $88. Aldri hørt om siden så googlet den. Er svindelside som stjeler infoen din.

IMG_6586.png

 

Er det faen mulig. Hvordan i helvete kan moren si at det er den siden hun skulle bruke. Jeg er helt oppgitt. Vet ikke om jeg skal le eller grine.

Skjønner ikke hvorfor alle insisterer på å la andre skaffe ESTA?? Jeg gjorde det direkte på den "offisielle" siden til ESTA, så slepper man betale mange hundre kroner for at andre skal gjøre det for deg.

 

Samme her. Tror jeg betalte 70 kr for at de skulle behandle den. 

Lenke til kommentar

Om man googler ESTA så er https://esta.cbp.dhs.gov/esta/ den første siden som dukker opp, og det er den riktige siden. At folk klarer å rote seg bort i andre sider når de skal søke, og attpåtil betaler 10 ganger hva det egentlig koster er for meg helt uforståelig, og dere får null sympati fra meg når dere nå er både svindlet, og frastjålet passinfo.

Sier faen det samme. Jeg er helt oppgitt.

 

Siden reisen er på tirsdag får hun ikke nytt pass før det heller, og nå må derfor vente med å melde fra om dette til Politiet (som mest sannsynlig sperrer passet) om hun skal komme seg med ....

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Folk som på død og liv skal tegne ruter rundt cellene i et regneark, bruke 7 forskjellige skriftstørrelser og 15 bakgrunnsfarger i samme regneark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...