Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Slår ikke Hafslund Bedrift. Ringer faen meg hele tiden for å selge meg «billig» strøm fordi jeg har ENK. Når jeg driver ENK, tror de ikke jeg har bedre å gjøre enn å snakke med dem hele tiden? Var mye deiligere å være privatperson som kunne reservere meg mot telefonsalg. Telefonsalg og -gallup burde egentlig forbys, makan til invaderende opplegg.

Lenke til kommentar

De er her hele tiden også. Sammen med Astrøm eller hva enn de kaller seg.

 

Salgsteknikken til Sektor Alarm er faen meg helt ufyselig.

 

"Vil du ikke føle deg trygg i ditt eget hjem?"

 

"Vil du ikke kunne dra på ferie uten å være redd for at du kommer hjem til robbet hus?"

 

"Er ikke det viktig for deg at kjæresten din føler seg trygg når hun er hjemme alene?"

 

Har skjelt de ut så mange ganger, men de er her minst en gang i uken uansett.

Heng opp en "plakat" med konkurrenten sitt navn, skremmer bort Sector Alarm og tyvene

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg jobbet i Sector Alarm i 2 uker før jeg bare slutta på dagen.

Jeg var en av få som hadde bil så måtte kjøre andre folk 4 mil hver dag.

Selv ble jeg sent ut i et nabolag der hvor det hadde vært 4-5 runder med selgere tidligere. I stedet for å få mengdetrening i boligblokk ble jeg kjeftet ned hele dagen i diverse nabolag. Savner ikke den tiden.

Lenke til kommentar

Åh jeg hadde en kjerring på døren derfra for noen år siden. Hun løy og sa at hun var sendt fra de jeg leier leiligheten fra, at hun skulle ta en sikkerhetssjekk eller noe sånt. Jeg slipper henne inn og hun begynner umiddelbart og jeg sitter der og ler for meg selv og bare lar henne fortsette, til hun nevner at de samarbeider med securitas. På den tiden jobbet en bekjent med securitas, så jeg lot henne prate litt mer av salgspratet hennes (var akkurat de ja, har du ikke lyst til å føle deg trygg?? osv.. ) så spurte hun meg hva jeg syntes og jeg sa at det hørtes fantastisk bra ut! Bare la meg ringe denne personen jeg kjenner som jobber for securitas for å sørge for at det stemmer at dere samarbeider sammen! 

Hun kunne ikke komme seg vekk fortere. Gleder meg litt til neste person kommer. 

Lenke til kommentar

Er på besøk hos noen folk som bor litt avsides, men det er fire hus i en liten klynge her. Ene naboen har et digert beist av en hund, som står bundet ute og bjeffer. På alt. Hele tida. Voff! Voff! Fatter ikke at folk orker å bo sånn, herrefaen er det mulig. De tar den heldigvis inn på kvelden så det går an å sove.

 

Hvorfor vil noen ha en hund som driver på sånn? Må da være max irriterende for eieren også, høre på det levenet dag ut og dag inn. Glad jeg snart drar herfra!..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som skaffer seg vaktbikkjer som de lar være ute hele tiden så de konstant skal bjeffe på forbipasserende. Kan også hende at hunden rett og slett er frustrert også, lite turer og sånt gjør fort det med en hund, og det er ikke uvanlig at folk påtar seg ett større ansvar enn det de kan håndtere. Trist for hunden :(

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...