Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

Når viften fra skjermkortet lager en liten surrelyd som kommer til og plage meg i flere år ettersom jeg ikke vet hvordan det kan fikses..

Google "Coil whine gpu"

 

Har opplevd dette selv, for mange år siden.

 

Trudde lenge det var en vifte som problemet. Viste seg å være coil whine fra CPU. Plaget meg ikke nok til å kjøpe ny CPU, men det hjalp å være klar over at det ikke er noe jeg kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Når viften fra skjermkortet lager en liten surrelyd som kommer til og plage meg i flere år ettersom jeg ikke vet hvordan det kan fikses..

Google "Coil whine gpu"
Har opplevd dette selv, for mange år siden.

 

Trudde lenge det var en vifte som problemet. Viste seg å være coil whine fra CPU. Plaget meg ikke nok til å kjøpe ny CPU, men det hjalp å være klar over at det ikke er noe jeg kan gjøre med det.

Har svak coil-whine fra gpu (GTX 1080) som starter med en gang jeg kjører noe med grafikk. Men det er på det nivået at jeg omtrent må holde øret inntil kabinettet for å høre det så sånn sett ingen plage. Har hørt flere opptak på YouTube med folk som har mye høyere enn det jeg har på min :-p

Lenke til kommentar

Har lyst til å se en film, men vil ikke betale for frakt og vil heller ikke kjøpe mer enn jeg trenger, for å få gratis frakt

Hadde den vært tilgjengelig på Netflix hadde jeg startet abb.

 

Forøvrig, noen som har Netflix?  Er "The Truman Show" tilgjengelig i Norge?

Får den opp på den norske siden til Netflix, men bruker jeg en global Netflix søketjeneste så er den ikke tilgjengelig i Norge

I tilfelle så irriterer det også..

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Har lyst til å se en film, men vil ikke betale for frakt og vil heller ikke kjøpe mer enn jeg trenger, for å få gratis frakt

Hadde den vært tilgjengelig på Netflix hadde jeg startet abb.

 

Var det ikke du som syns det er greit å laste ned, "låne" og så slette den? "Lån" den da vel :)

Lenke til kommentar

 

Har lyst til å se en film, men vil ikke betale for frakt og vil heller ikke kjøpe mer enn jeg trenger, for å få gratis frakt

Hadde den vært tilgjengelig på Netflix hadde jeg startet abb.

 

Var det ikke du som syns det er greit å laste ned, "låne" og så slette den? "Lån" den da vel :)

 

Den er ferdig nedlastet om 9 dager

Gammel film med få opplastere

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Var det ikke du som syns det er greit å laste ned, "låne" og så slette den? "Lån" den da vel :)

 

Den er ferdig nedlastet om 9 dager

Gammel film med få opplastere

 

 

På biblioteket har de masse, du kan gå inn selv og reservere via bibsok.no

 

Da blir det billigere/raskere å kjøpe filmen

Lenke til kommentar

Har lyst til å se en film, men vil ikke betale for frakt og vil heller ikke kjøpe mer enn jeg trenger, for å få gratis frakt

Hadde den vært tilgjengelig på Netflix hadde jeg startet abb.

 

Forøvrig, noen som har Netflix?  Er "The Truman Show" tilgjengelig i Norge?

Får den opp på den norske siden til Netflix, men bruker jeg en global Netflix søketjeneste så er den ikke tilgjengelig i Norge

I tilfelle så irriterer det også..

Den er på norsk Netflix.

Endret av ^fmj
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...