Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overvektige jenter som sender meg snaps om at de skal starte på slankekur, før de sender snap like etterpå om hvor mye de gleder seg til å spise denne deilige pizzaen med masse bacon, belønner seg selv med sjokolade fordi de har vært flinke og spist sunt i 3 dager før de klager på at de ikke går ned i vekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Overvektige jenter som sender meg snaps om at de skal starte på slankekur, før de sender snap like etterpå om hvor mye de gleder seg til å spise denne deilige pizzaen med masse bacon, belønner seg selv med sjokolade fordi de har vært flinke og spist sunt i 3 dager før de klager på at de ikke går ned i vekt.

Det er jo helg. Man legger ikke på seg i helga så lenge man er flink i ukedagene /s

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Overvektige jenter som sender meg snaps om at de skal starte på slankekur, før de sender snap like etterpå om hvor mye de gleder seg til å spise denne deilige pizzaen med masse bacon, belønner seg selv med sjokolade fordi de har vært flinke og spist sunt i 3 dager før de klager på at de ikke går ned i vekt.

Hvorfor har du overvektige jenter på snap til å begynne med?

Lenke til kommentar

Begynner å bli smålei verking etter jeg opererte ut ei visdomstann på tirsdagen. Godt det finner Ibux, Paracet og ispakke ja...

Arcoxia er den medisinen som skal være best mot slike smerter. Den er som pro-versjonen av Ibux, med bedre effekt og høyere risiko for hjerteinnfarkt. Den skal selvsagt ikke tas sammen med Ibux.

 

En av ti europeere har ingen effekt av paralgin forte pga gener, og for øvrig er den vist å være dårlig egnet til tannpine.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Damen skulle på byn. Valgte en topp eller bluse what fucking ever som var åpen og vid typ 30cm i åpning helt ned til magen. Sier jeg ikke liker det (altså hva faen vise ele stellet på byn?), men hun fester det med en sikkerhetsnål oppe slik at det ikke vises noe, men som hun sier dagen etterpå at hun "mistet" på byn.

 

God stemning, mhm. Elsker tanken på at hele stellet hennes var ute foran andre fordi nålen "forsvant".

 

Hvorfor orker jeg forhold skjønner jeg ikke helt til tider.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 

Overvektige jenter som sender meg snaps om at de skal starte på slankekur, før de sender snap like etterpå om hvor mye de gleder seg til å spise denne deilige pizzaen med masse bacon, belønner seg selv med sjokolade fordi de har vært flinke og spist sunt i 3 dager før de klager på at de ikke går ned i vekt.

Hvorfor har du overvektige jenter på snap til å begynne med?

Skal han slette venner fra snap pga de er overvektige?

Shallow jack

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når noen kommer bort når du står i kassen og tar opp i posene, og begynner å spørre om hvordan det går med ditt og datt private ting.
Og såpass høyt at andre rundt kassen begynner å gløtte. Jo jeg er sjenert og hater når noen gjør sånt, prøver å dra ned volumet og blir lett satt ut i sånne situasjoner.

Lenke til kommentar

Overvektige jenter som sender meg snaps om at de skal starte på slankekur, før de sender snap like etterpå om hvor mye de gleder seg til å spise denne deilige pizzaen med masse bacon, belønner seg selv med sjokolade fordi de har vært flinke og spist sunt i 3 dager før de klager på at de ikke går ned i vekt.

 

Det dummeste er å si at man skal gjøre noe for å få instant god feedback. Da føles det ut som man har gjort noe.

Rett tilbake til å spise seg mer tjukk, wooho. SVAKT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...