Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Jeg har sagt det før, men argh, blir så lei av naboer som ikke respekterer andre og har fest til langt på natt med høy musikk. Bor man i blokk må man ta hensyn til de som bor rundt en. Man kan ikke rope, bråke og spille så høy musikk at jeg hører vært eneste ord så sent.

Vet at man som boligblokkbeboer må finne seg i litt bråk også, og det er helt topp at folk koser seg. Men det må da være mulig å dempe seg litt etter kl 23, som fastsatt i husreglene, selv på en lørdag?

 

Det komiske er at den ene naboen som i helga har hengt opp «nabovarsel», de har vi omtrent ikke hørt. Det er andre naboer som er problemet.

Naboen min hadde nach fra rundt 3 til rundt halv 6 natt til lørdag. Gadd ikke bry meg med å si fra til han en gang, for da kan ikke han klage på meg senere! :-)

 

Til info, jeg var ikke våken hele veien, våknet bare av noen som hoiet i gangen på vei og ut. Sovnet fra musikken de satt på raskt.

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar

Fetteren min bor i blokk, og fikk klage fra nabodama under fordi det hadde vært støy og sjenerende sigarettlukt fra balkongen en helg.

 

Morsomt, fordi fetteren min var ikke hjemme hele den helgen.

 

Man skal oppføre seg i blokk, men man bør tåle littegranne også.

Fest fra 03 til 06 sier seg selv at er uakseptabelt, men noen sitter hjemme på lørdagskvelden og lytter med stetoskop i vegger og tak for å arrestere naboene sine.

Endret av 1Dr.E
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Handler om å gi og ta. Naboen har hatt fest 1 gang siden sommeren, og jeg skulle uansett ikke tidlig opp på søndag. Hadde det skjedd ofte og/eller jeg skulle tidlig opp hadde jeg nok sagt fra, men det er da ikke noe poeng i å si fra bare fordi man kan.

Lenke til kommentar

Hun hadde derimot null oversikt over hvor bankkortet hun skulle bruke var. Rota i veska si i 3-4 minutter.

 

Jobber selv i butikk. Elsker når folk ikke klarer å gjøre klart bankkortet/pengene sine før de legger på varene, men i stedet leter de i veska/lommene i noen minutter mens det er masse kø.

Lenke til kommentar

Hvordan f**king facebook ramponerer nettsamfunner overalt. 

Noen som er på yahoogrupper? Har vært på noen oppigjennom. Og dette er et typisk eksempel på hvordan utviklingen har blitt etter FB's inntreden:

post-12139-0-13297300-1512471103_thumb.jpg



Nå er ikke yahoogrupper det beste eksempelet kanskje, men det er samme alle steder, fagforumer og alt mulig bra. Vi ser det også her.

Liker hvertfall tendensen dårlig. Man klumper seg sammen på sosiale pisspratsider som FB og alt er bare tull. Internett er i ferd med å bli ei kjerringgreie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noe de kaller for hav-trøndere? Var på en båt en gang i tiden med noen trøndere, jeg skjønte nesten ikke et kvekk.

Noen sa de var hav-trøndere.

 

Ikke til forkleinelse for noen som er det altså, er bare litt nysgjerrig.

 

De kommer nok heller fra Fosenhalvøya, men det er mulig de refererer til de som kommer fra Hitra og/eller Frøya også.

Folk som har bodd ved kysten i trøndelag hele livet har egne stedsnavn og uttrykk man aldri har hørt. Eksempelvis stedsnavnet Ytre Dueskar blir til "YTTJER JUVSCHKALE". Jeg trodde i mange år dette var to forskjellige steder...

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Mødre som gir babyer laktosefri grøt uten å ta ungen til legen for å sjekke om babyen faktisk er laktoseintolerant. Selvdiagnostisering er noe av det teiteste jeg vet om. Kjekt for ungen å vokse opp til å faktisk bli laktoseintolerant fordi mor var litt bekymret for melkeutslett når barnet var baby. Burde fratas foreldreretten for mindre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...