Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Når folk er så lite oppmerksom på sine omgivelser er det bare å pløye rett igjennom som en brøytebil. Jeg har rask gange og er vandt til å manøvrere meg rundt saktegående folk. Det som irriterer meg er at når jeg går mot noen og "linjene" våre fører til at en må vike, er det alltid jeg som viker. Da føler jeg at jeg har tapt. Så noen ganger når jeg blir lei av dette finner jeg noen rette linjer å følge, (fugene i fliser på sentre ol) og nekter å vike. Om noen står på unormale steder som foran inngangsdører og ikke flytter seg da så stopper jeg rett foran dem å venter, nekter å gå rundt. Om de ikke flytter seg går jeg rett igjennom som en brøytebil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du har møtt meg på en dårlig dag hehe. Men ja, det blir litt som i trafikken ellers, bare gå på uten å være nølende, så viker folk som regel. Jeg så jeg kom til å kræsje med en fyr som gikk med mobilen sin, så jeg stoppet to meter før, han bare gikk og kræsjer i meg mens jeg sto stille! Haha da måtte jeg bare le.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Folk som stopper i døren eller rett utenfor, for å prate med hverandre

Ja jeg har aldri skjønt dette fenomenet. Er det mangel på sosiale antenner som gjør det, eller gir de bare faen?

 

 

Tror det rett og slett er at folk vil overgå hverandre i frekkhet, det gir dem en slags fryd. Tøye grenser for 'spiselig' frekkhet liksom.

 

Det irriterer voldsomt ja. Spesielt når det er kvinner, for jeg syns de er verst og de burde vite å oppføre seg.

"Kvinnfolk i veien" sier jeg nesten høyt støtt.

Lenke til kommentar

De burde vite å oppføre seg? Fordi menn er skapninger uten evne til å oppføre seg? Skjønner ikke helt utsagnet ditt!

 

Ja på måte. Fordi kvinner i utgansgpunktet vet bedre og er bedre. Derfor tolker jeg det som det er en mer bevisst negativ trend blant kvinner å utvikle seg bøllete oppførsel oppi dagen.

Uten kvinner hadde menn neppe klart å lære seg ordentlig oppførsel. Men når trenden er begynt å snu, er det ikke bra.

Lenke til kommentar

Tinder er vanskelig, folk skriver til meg men unmatcher hvis jeg bor langt unna.

Sier man noe feil, unmatcher de. Prøver man å være hyggelig, mister de interessen. Prøver man å si noe "frekt" men gøy, så unmatcher de.

 

Min nye taktikk er å være helt komplett retard, for å luke ut usympatiske kjedelige jenter. Ei har respondert godt på idiotiske dikt og utsagn, men føler jeg driver samtalen i stor grad nå.

Starter man samtalen med noe latterlig så dabber det av etter det.

Faen jeg er lei. Hvorfor kan jeg ikke finne noen som er 100% som meg?

Endret av Edgelord
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som stopper i døren eller rett utenfor, for å prate med hverandre

Dette irriterer meg også.

Selv om jeg da blir stående å se dumt på dem, skjønner de fortsatt ikke at de er i veien...

 

Generelt er det lite å hente på å vise hensyn. Da blir man bare overkjørt.

Her for leden tenkte jeg å ikke sette meg helt foran for å sørge for at barna skulle få plass foran, men satte meg like bak. På de aller fleste plassene satte det seg barn, mens foreldrene satte seg bak.

Men så deiser det selvsagt ned noen hipster-foreldre som setter seg ned rett foran meg, uten å bry seg.(Så ikke bare stjeler de plassene for barna, men skygger i tillegg for meg som prøvde å ta hensyn samtidig som jeg skulle sikre meg en god plass.)

 

 

En annen ting som irriterer er de voksne som med vilje sniker, og med et fårete smil sier: "Jeg bare sniker litt jeg".... (Fordi de MÅ snakke med noen som står lenger foran i køen.)

HVA F#¤&??

Dessverre er jeg for reservert/konfliktsky til å kjefte tilbake...

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...