Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Nei, når ting virker for godt til å være sant, er det som oftest det. Hadde litt merkelig oppførsel fra starten av egentlig; veldig keen på flørting og prat av sensuell art. Har jo levd lenge nok tl å forstå at når jenter holder på slik før de i det hele tatt kjenner eller har sett personen, er det ugler i mosen.

 

Irriterer også at det har skjedd noe med varslingssystemet. Blir ikke varslet ved siteringer lenger av en merkelig grunn. Og ja, alt av innstilinger i kontrollpanelet er riktig, har sjekket og dobbeltsjekket.

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som jeg er blokkert for godt nå. Hadde kun snappet til nå og syntes ikke det hastet med å be om nummeret. Nå får jeg plutselig ikke sendt meldinger, og det skjer vel kun når vedkommende har slettet eller blokkert en. Faen heller ass. Hadde lyst å feire nyåret med henne.

Kjipt as. Kan være hun brukt deg kun for dirty talk. Vært borti slike, blant annet en tidligere Paradise Hotel jente jeg snakket med før hun ble kjent ...

 

Men for å ta noe positivt. Hun jenten la meg til på snap igjen. Hun har type men jeg tenker det er lov å være venner fordi om. Var tydeligvis typen som så hun snappet med meg og blokkerte meg men hun tok det vekk. :)

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før, men argh, blir så lei av naboer som ikke respekterer andre og har fest til langt på natt med høy musikk. Bor man i blokk må man ta hensyn til de som bor rundt en. Man kan ikke rope, bråke og spille så høy musikk at jeg hører vært eneste ord så sent.

Vet at man som boligblokkbeboer må finne seg i litt bråk også, og det er helt topp at folk koser seg. Men det må da være mulig å dempe seg litt etter kl 23, som fastsatt i husreglene, selv på en lørdag?

 

Det komiske er at den ene naboen som i helga har hengt opp «nabovarsel», de har vi omtrent ikke hørt. Det er andre naboer som er problemet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før, men argh, blir så lei av naboer som ikke respekterer andre og har fest til langt på natt med høy musikk. Bor man i blokk må man ta hensyn til de som bor rundt en. Man kan ikke rope, bråke og spille så høy musikk at jeg hører vært eneste ord så sent.

Vet at man som boligblokkbeboer må finne seg i litt bråk også, og det er helt topp at folk koser seg. Men det må da være mulig å dempe seg litt etter kl 23, som fastsatt i husreglene, selv på en lørdag?

 

Det komiske er at den ene naboen som i helga har hengt opp «nabovarsel», de har vi omtrent ikke hørt. Det er andre naboer som er problemet.

Skriftlig klage til styret og ring politiet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før, men argh, blir så lei av naboer som ikke respekterer andre og har fest til langt på natt med høy musikk. Bor man i blokk må man ta hensyn til de som bor rundt en. Man kan ikke rope, bråke og spille så høy musikk at jeg hører vært eneste ord så sent.

Vet at man som boligblokkbeboer må finne seg i litt bråk også, og det er helt topp at folk koser seg. Men det må da være mulig å dempe seg litt etter kl 23, som fastsatt i husreglene, selv på en lørdag?

 

Det komiske er at den ene naboen som i helga har hengt opp «nabovarsel», de har vi omtrent ikke hørt. Det er andre naboer som er problemet.

Ring politiet hvis de ikke hører på deg. Det har jeg måtte gjort mer enn én gang for å si det sånn. Bor i blokk.

Lenke til kommentar

Jeg rakk heller ikke svartfreddan, men blir kjøp alikevel, men fikk kjøpt et par tre nye blurays på svartfreddan da..

 

Irriterer meg at alle i svigers i Asia er syke hele tiden.  Og skal love deg at jeg er FOR velferdstaten og norske modellen iforhåld til deres Amerikatilstander... 1000 kr for intravenøst, 1000 kroner for blodfortynnede. Cellegift glem det, 2000 kroner for blodoverføring... i deres valuta kan du gange det med 7-10.

 

Ikke bli syk i utlandet uten reiseforsikring... 

 

Og når den ene er utskrevet etter trafikkulykke så skal sef en annen i familien på sykehus...

 

Samt at konas sønn i Asia ønsker seg ny Honormobil til bursdag...

 

Er ikke irriterende da, men er jo dyrt med alt sånt før jul.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...