Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

At jeg må ringe til politiet for å si At jeg har drept e person,når realiteten er at det er 2 personer som er utenfor leiligheten min for å bryte inn. LATTERLIG OG PATETISK¡ da er det hvertfall bevist at s å lenge man sier at det har skjedd ett mord eller begått et drap så kommer politiet med engang. Alt annet er bare småtteri nedprioritere. Ikke rart at folk mister tilliten

Endret av Laffe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver de virkelig å bryte seg inn mens de vet at du er hjemme?

Dem sa at de var der innen en time. Og da tenkte jeg: hva faen? Det er to som prøver å bryte seg inn mens jeg oppholdet meg I andre etasje for faen.. er ikke det en god fuckinge nok grunn til å komme asap?

Så jeg ringte igjen etter å ha lest tidligere poster og sa at jeg hadde drept en person. Tok detn time? Nei. De kom etter 12 min. Moralens med denne posten: si at du har drept en person med en hagle for at de skal komme(viktig at det virker troverdig♧

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Er for rastløs til å ha kontorjobb, er for lat til å ha en fysisk jobb.

 

Og Lync + Outlook irriterer meg, dersom jeg skriver på Lync til noen som er offline så får jeg beskjed om at de er offline og beskjeden kommer ikke fram. Så jeg må vel sende mail tenkte jeg, men når de logger på så får de visstnok en mail med hele samtalen fra Lync likevel, så det blir dobbelt opp med mas fra min side. Kan de ikke bare få de tapte beskjedene på Lync når de logger på igjen som en vanlig IM-klient tenker jeg.

Lenke til kommentar

Latteren til kona til brutter. Hun ler hele tiden og så utrolig høyt! Hater den latteren. Hver dag må jeg høre på den jævla latteren

Jaja. Det der kjenner jeg godt til. Typisk visse kvinner som ler sånn, og så blir de aldri ferdig liksom.drar og sliter på med den latterern i evigheter. Slitsomt å høre på ja.

Lenke til kommentar

Kjøpte to par sko. Prøvde to forskjellige størrelser i begge parene. Ingen av dem passet. Enten var de for store eller for små. Ikke noe .5, bare hele størrelser. Så måtte returnere begge parene. Veldig skuffende.

Har det og enda flere problemer, da jeg bruker 48 og de fleste butikker stopper på 47

Selv sålene stopper på 47

Hender seg jeg finner sko i 48, som er for små og hvor 49 ikke finnes eller er for store

Ikke noe vits for meg å gå på salg på sko da det meste er bestillingsvare og dermed fullpris

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Prøver de virkelig å bryte seg inn mens de vet at du er hjemme?

Dem sa at de var der innen en time. Og da tenkte jeg: hva faen? Det er to som prøver å bryte seg inn mens jeg oppholdet meg I andre etasje for faen.. er ikke det en god fuckinge nok grunn til å komme asap?

Så jeg ringte igjen etter å ha lest tidligere poster og sa at jeg hadde drept en person. Tok detn time? Nei. De kom etter 12 min. Moralens med denne posten: si at du har drept en person med en hagle for at de skal komme(viktig at det virker troverdig♧

 

Stand your ground og Castle laws.

 

Dvs jeg kan drepe de som er på min eiendom i USA. Jeg overdriver ikke.

 

Her i norge må jeg løpe og plukke våpendeler i fra skapene, og hvis jeg gjør det så blir jeg dømt for mord, og ikke selvforsvar. Hvis jeg slår noen for hardt så blir jeg tiltalt for grov vold mot de som sto med kubein og brøyt seg inn i huset, selv om jeg bare bruker never.

 

Også må jeg betale erstatning for å jule opp innbruttyven eller flere.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2016/04/12/nyheter/politi/innenriks/politiskudd/bevepning/43843164/

 

 

"En 25 år gammel mann som i fjor sommer klarte å fyre av et skudd med en pistol som var i hylsteret til en politibetjent, er i Stavanger tingrett dømt til ubetinget fengsel i ett år og fem måneder.

90 dager av straffen gjøres betinget med prøvetid på to år. Straffen er i tråd med aktors påstand. 25-åringens forsvarer, Brynjar Meling, la ned påstand om frifinnelse, skriver Stavanger Aftenblad.

Tre politimenn var innblandet i situasjonen som utspant seg rundt klokka 22.15 tirsdag 28. juli i fjor rett etter vaktskifte. Derfor var den ene i sivil.

- Politimennene som var involvert i dette, oppfattet situasjonen som en kamp på liv og død, heter det i dommen."

 

Siden staten ikke greide å komme opp med ordentlige saker å ha pistolene sine i, som ikke har sikring på, og loven sier de ikke skal være sikret, så skal vi betale for det?

 

De skyter seg selv bokstavelig talt i beinet(et par ulykker som har skjedd). Hva i faen? Kan dere ikke en dritt om gå rundt med open carry? stop han i værste fall med pepperspray hvis han viser voldelige tendenser. dere skal bruke en ikke voldelig taktikk for det. Og dere har fikset så dårlige carries.

 

Hilsen en som går rundt lovlig med CC, kan bruke Open Carry med en jævla ak-47 på ryggen hvis jeg vil.

 

Jeg må legge til at politiet oppfører seg som mennesker når folk driver å filmer de.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Open Carry er rett og slett provoserende og grunn nok til å gjøre om lovene i USA

CC for pistol ser jeg ikke noe galt med så lenge våpenet blir skjult

 

Norge har alt for strenge pistol lover, mens USA er alt for snille på det meste av våpen

Er vel en grunn til uttrykket "helt Texas"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...