Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Adblock tar bort alt av reklame i nettleseren din. Også youtube. Jeg har ikke sett reklame på internett på mange år. TV sluttet jeg å se på i 2007, da hadde jeg fått nok. Den eneste kanalen som ikke har reklame er NRK, og den ser jeg gratis på nettet uansett.

 

Jeg gjør alt i min makt for å ungå reklame. Venter spent på adblock-briller som fjerner reklameplakater ute i bybilde. Da kan man begynne å nærme seg et liv 100% fritt for reklame, som selvsagt er målet.

 

Som fører til at markedet må finne på enda mer aggressiv reklame.

 

Bra jobba. Adblock er ikke så kjempegreit for næringslivet, i det lange løp vil det kanskje gå utover noen av produktene du selv bruker også.

Lenke til kommentar

 

Som fører til at markedet må finne på enda mer aggressiv reklame.

 

Bra jobba. Adblock er ikke så kjempegreit for næringslivet, i det lange løp vil det kanskje gå utover noen av produktene du selv bruker også.

Jeg lar "non-intrusive advertising" gå gjennom i AdBlock, men jeg orker ikke banner som flyr overalt, og kjører uten scripting i nettleseren. Nettleseren går mye raskere uten.

 

Jeg lar reklame vises på sider jeg vil støtte, men jeg gidder ikke sitte å se på 1.5 min lange klipp før en 3 min video på Youtube, og nei, man kan ikke skippe alle sammen.

Lenke til kommentar

Når folk gjør noe galt og ikke sier unnskyld med mindre du faktisk må peke ut at de gjorde noe galt, hvorfor det var galt og at du syns du fortjener en unnskyldning. Spesielt når det er VELDIG tydelig at de gjorde noe galt. Møkkafolk.

Har selv gjort grove overtramp som i ettertid er helt åpenbare, men som jeg overhode ikke tenkte over at var grunnen til at en var sur på meg i ca. et halvt år, noen av oss er faktisk ganske oblivious* til slikt, jeg i slik grad at jeg ikke oppdaget at hun var sur før jeg fikk høre det via andre kilder et halvt år senere.

 

Jeg irriterer meg over folk som ikke sier i fra at/hvorfor de er sure, men bare oppfører seg drittsekk tilbake.

 

*Irriterer meg også over at jeg ikke husker norske ord, og det irriterer meg litt at det overhode ikke irriterer meg at jeg syns det passer flott inn i setningen.

Lenke til kommentar

Når jeg skriver en låt og er relativt fornøyd, så tar det to-tre dager før jeg skammer meg over teksten som plutselig virker veeeldig cheesy.

 

HVER eneste gang. Jeg fatter det ikke!

 

Det er typisk. Det er derfor du skal smi mens jernet er varmt, og så la andre overta kritikk etter du har blitt lei av sangen eller fått et ødelagt forhold til sangen.

 

source: Jeg lager musikk selv, og snakker om erfaringer.

Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg så grenseløst er at et nettsted blokkerer sin egen nettside fordi man har aktivert adblock. Er en veldig god grunn til at jeg bruker adblock. Jeg trykker ALDRI på reklamer. Jeg hater dem da de alltid er i veien. Og nå skal jeg ikke få lese en nettside fordi jeg har valgt å blokkere dem? Dere får ikke betalt for å vise meg reklamebannere. Dere får betalt om jeg trykker på dem. Kommer det til å skje? NEI! Trykker folk med adblock aktivert på reklamer i utgangspunktet? Heller tvilsomt.

 

Ja jeg kunne sikkert ha betalt for å få en reklamefri side. Kunne sikkert betalt VG for å lese spesialinnholdet deres også, samme med min lokal avis. Og Spotify og Netflix, og HBO, og TV2 Sumo, og Canal Digital. etc etc etc.

 

Er ikke interessert i å betale tusenvis av kroner i mnd for å bruke under et titalls forskjellige nettsider. Noen få ja men da må det prioriteres.

 

Og etter snart 14 år som fast bruker ble HW.no siden som blir nedprioritert. Takk for meg!

Endret av Revox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...