Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

En god ting å gjøre når du møter personer med slappe håndtak er å klemme godt til, sånn at du hører det knaker litt i fingrene og de gjerne blir litt anspent i resten av kroppen. Da har du etablert til rolle som alfa i området og kan gå rett på det utelivet tross alt handler om - score pussy - uten at disse håpløse folkene stiller seg i veien. Det er nemlig mange med slapt håndtak som ikke forstår hvilken rolle de har i samfunnet, eller som nekter å innse det, men om du viser dem hvor ståa er så blir det ikke noe krøll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fuck å være alfa, for mye pes, og for mye folk som jakter på rollen din. Bedre å være kuet, få jobber i stedet for å gi de, slippe å lede og bare være en drone. Alt blir så mye enklere da. Null stress, mann. Null stress.

 

Forøvrig har jeg liten tro på at de alfa-greiene fungerer så bra i vårt samfunn som det gjør i dyreverdenen. Ser noen for seg Kong Harald som en alfa? Eller Stoltenberg?

Lenke til kommentar

Vaskemaskinen min er klikk nekter og åpne døre når den er full av klærene mine!!!

PC'en min døde!

Laptoppen min Døde!

Ekstern CD-rommet mitt døde!

Alle mine 100-minnepenner er på magisk vis forsvunnet (lett i flere timer!!!!) den ene jeg fant var død.

 

Alt på samme kveld!

 

Og jeg sitter nå og skriver dette fra en HTPC uten CD rom så jeg ikke får brent ut noe CD for å diagnostic på noen av de andre PC'ene!

Lenke til kommentar

Jeg har et meget slapt håndtrykk. Gjør ikke noe annet enn å legge hånden min inntil den andre personens hånd, og ser ikke folk i øynene når jeg håndhilser. Jeg sliter veldig med å skjønne hvorfor dette skal være et problem for andre.

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...