Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for faen i helvete kan jeg ikke få stipend da fuckings niggerpikk det er over den 15. nå, JA ALLE VIL HA PENGER HVORFOR MÅ JEG SENDE INN GJELDSBREV, NEI JEG VIL IKKE HA FREE MONEY LIKSOM JEG ER EN TAPER! KOM IGJEN DA BARE FØR OVER JEG ER SULTEN.

 

EDIT: åja, det er den 15. i dag

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var på Clas og kika med to kameratar, så kom det ei kjerring bort og spør om vi trenger hjelp. Vi sa at vi berre kikar, så spør ho faen flette meg om vi skal kike lenge. Makan til frekkheit. Etter det fulgte ho jammen det etter oss bak nokre hyller då vi gjekk ut av butikken. Visse folk skulle ikkje hatt jobb.

Lenke til kommentar

Enig.

Eller, er enig i at TDK var bedre enn første og siste. Synes likevel de var bra.

 

Synes TDKR var bedre enn TDK. På flere måter enn bare en. Jokeren er selvfølgelig ett pluss på TDK, men ikke bare det, samlet sett synes jeg BANE og Thalia comboen gjorde seg meget godt på lerretet. Bane, som den mer stille, dog karismatiske skurken og hun kjerringa som en skikkelig slu tispe.

 

Jeg ble mildt sagt overrasket på slutten da jeg fikk se hennes sanne farger. Det var en helt fersk tvist som jeg ikke forventett i det hele tatt og gav meg en skikkelig frappucino shot for resten av filmen. Kjedet meg ikke ett sekund i TDKR, og det må jeg ærlig innrømme at jeg gjorde med TDK.

 

Og det er helhetsinntrykket som teller, derfor mener jeg at i det store og hele er TDKR den bedre film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...