Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ikke lån vekk sånne dritsummer da, pleier ikke betale tilbake så små summer om han jeg "lånte" fra ikke spør om de igjen og forventer ikke å få tilbake om jeg har "lånt" vekk 20,-

Femtilapp og opp føler jeg derimot at man kan mase litt om. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er greit hvis du har en venn å spandere på, men når du har mange venner og alle skal "låne", så går det fort mye penger hvis du ikke får noe tilbake.

Jeg har en idé.

Du kan jo alltids nekte, si "Nei".

Endret av Bundy
  • Liker 2
Skrevet

Du kommer deg ikke ut av sosial angst, du lærer bare å kontrollere den.

Det finnes da både terapi og medikamenter mot depresjon og sosial angst.

Og det finnes ingen kur. Terapi er det som lærer deg å kontrollere angsten din. Medikamenter dytter problemet foran deg.

Depresjoner kan derimot kureres, eller så godt som. Dette kan ta år, flertall.

Skrevet

Og det finnes ingen kur. Terapi er det som lærer deg å kontrollere angsten din. Medikamenter dytter problemet foran deg.

Definer det å kontrollere angsten. Om den er under kontroll er det da ikke lenger et problem?

Skrevet

SPAR. At de har fine lapper i hyllene hvor de beklager seg over at leverandøren har gått tom for varen de har på tilbud er jo greit nok. Hyggelig at de informerer. At de derimot ikke tar ned skiltene utenfor butikken som reklamerer med tilbud på nevnte varer derimot. Det suger.

Skrevet

Det er jo fordi de som regel får forsyninger av varene neste morgen. Da blir det litt tungvindt å skifte ut reklameskiltene hver gang det blir tomt, og dette gjelder spesielt hvis det er en veldig populær vare som raskes vekk fra hyllene hver dag den fortsatt er på tilbud (kjøttdeig, for eksempel).

Skrevet (endret)

Aldri gått til psykolog eller brukt medikamenter for sosial angst og depresjon. Man trenger ikke å gå til psykolog for å finne ut av problemene, noen trenger det, andre ikke. Den mestringsfølelsen du får når du har kommet deg over den første harde kneika, for deretter de påfølgende er verdt den tiden det tar, styrker selvbildet og motivasjonen blir bare større og større til å fortsette.

Endret av Cakenommy
Skrevet

At jo dummere innleggene mine på diskusjon.no er, dess mer respons får dem.

Tingen er at vi mangler en sarkasme- og ironiknapp. Det hadde løst så mye.

Skrevet

at jeg faen ikke får den aktiveringsmailen fra deiligst etter jeg måtte lage meg ny account på annen mail!

... er du faktisk seriøs nå?

Hehe, er faktisk sant, selv om det ikke irriter meg nevneverdig. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...