Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert spart masse penger og CO2 også.

 

Egentlig ikke. Uten bil så hadde jeg ikke kommet meg på jobb. Ingen jobb, ingen penger. Jeg hadde ikke klart å komme meg hjem fra der jeg går på skole, (tror jeg hadde vært hjemme i et par timer før jeg måtte ha reist igjen). Kollektivtrafikken er tragisk dårlig på nordvestlandet.

 

CO2 hadde det blitt uansett dersom en buss skulle ha kjørt på meg alene. :)

Lenke til kommentar

Fair enough, kjenner til det. Der jeg vokste opp gikk det to busser om dagen til/fra sentrum. En ved skolestart MOT sentrum, og en ved skoleslutt FRA sentrum. Koselig.

Dersom jeg skulle til nærmeste by for å handle klær og lignende (1 time unna med bil) med buss, så måtte jeg reise fredag. For å komme hjem, så må jeg vente til søndag.

 

Nå er det derimot gjort slik at man ikke kommer til byen på søndager eller lørdager. Kjedelig situasjon for hybelboere som vil hjem i helgene.

Lenke til kommentar

Den merkelige dragningen jeg har mot internett generelt. Kan sitte og lese nyheter i timesvis. Gå inn på vg, dagbladet, diskusjon, et par andre sider, også starte på vg igjen... Jeg gjør jo ingenting fornuftig.

Synd når gitaren står i hjørnet og støver ned, og man kunne brukt tiden på noe virkelig fornuftig. Kunne sikkert lært et språk på den tiden jeg har "lest nyheter". Logging off, going out for a walk...

Endret av krizkriz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på 1.000 og 1,000? Er kommaen desimal eller er det en oppdeling av tallet i 1000-del og 100-del? Prøver å finne ut hva de mener her.

 

Sakset herifra: en.wikipedia.org/wiki/Acesulfame_K

(which would be equivalent to a human consuming 1,343 12-oz cans of artificially sweetened soft drinks every day)

 

Lurer på om de mener Ett-Tusen-Tre-Hundre-Og-Førti-Tre eller En-Komma-Tre-Hundre-Og-Førti-Tre.

Om noen skjønner hadde forklaring vært fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...