Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nedlastingshastigheten på Steam. Tror alltid at det bedrer seg med tida, men det blir bare verre for hver gang jeg skal ha noe. Det er jo håpløst å laste ned ting i 20-100 KB/s i disse dager, særlig når det går i 8 MB/s fra f.eks. Origin.

 

Skal være enig i at busser er irriterende, men av andre grunner. For det første er seteradene 10 cm kortere enn beina mine, og for det andre setter vestkantjenter og gamle damer på 130 cm seg på de 4 setene som har bedre beinplass. Det blir så dumt at jeg ikke tar meg bryet med å si ifra engang. Det burde høre med til vanlig folkeskikk å holde av disse plassene til høye mennesker med mindre bussen allerede er full.

Tog er også irriterende. De fyrer så inni h om vinteren, og jeg får ganske klaus når det blir 40 grader på tog som er så fulle at man ikke har plass til å ta et skikkelig magadrag engang (varmen gjør så det at toget er fullt blir et problem). Mens alle andre sitter med jakke på sitter jeg i t-skjorte og prøver å ikke hyperventilere. Alt over 18-20 grader på et tog vinterstid betrakter jeg som mordforsøk.

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lapper er jævla kjekt å ha. 1000-lapper spesielt.

Er det en seddel jeg aldri bruker, så er det 1000-lappen.

 

Bruker i 99% av kjøpstilfeller kort, men om jeg noen gang skulle bruke kontanter så blir det mynter og opp til 200-lapper.

 

Du har tydeligvis ikke mye erfaring med svart arbeid og skattesnyteri generelt. Men det er jo bra da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, åssen kan gamle damer ta en plass reservert de eldre og de med handicap. De mangler folkeskikk, ass. Sånne folk skulle vært voldtatt og skutt, liksom.

Jeg sikta ikke til de plassene der, men de 4 andre med beinplass nok. Det ER mangel på folkeskikk når korte mennesker setter seg der og bussen ikke er full.

Lenke til kommentar

Åh, ikke syt om sånne bagateller. Med mindre du lider av en sykdom, så klarer du å stå oppreist de minuttene du reister med bussen.

 

Om det er så trangt ved setene, sett deg på de trange plassene, og ta opp to seter. (Sitt på skrå)

Selvsagt, og jeg står da også. Nå er det snakk om 30-45 minutter forøvrig. Det er selvsagt prinsippet som er poenget, ikke at jeg ikke klarer å stå.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Laget facebook konto etter mas fra ett par venner... Skammer meg nesten. Hater sosialnettverk...

Det er et tyranni som man ikke kommer seg ut av. Snu mens du kan, selv om det sikkert er forsent allerede.

 

Jeg hadde en gammel bruker der, men den har jeg omgjort til en tyrkisk-amerikaner og skifta all info til noe som ikke har noe med meg å gjøre.

 

Jeg kommer sansyneligvis ikke til å bruke den nye heller...

Lenke til kommentar

Hva er så galt med FB?

 

Eid av en amerikaner som syntes det er hysterisk å skifte på ditten å datten uten å si ifra til folk, blant annet diverse ting som har med sikkerhet og personlig info å gjøre. Var iallefall det jeg husket den saken var om.

 

Folk i klassen min sier de sitter 3-5 timer på facebook daglig, noe som blir vel lenge. Jeg bruker mesteparten av dagen min foran maskina selv, men jeg pleier iallefall å gjøre noe litt mer fornuftig en å loke rundt å "like" ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...