Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Den merkelige dragningen jeg har mot internett generelt. Kan sitte og lese nyheter i timesvis. Gå inn på vg, dagbladet, diskusjon, et par andre sider, også starte på vg igjen... Jeg gjør jo ingenting fornuftig.

Synd når gitaren står i hjørnet og støver ned, og man kunne brukt tiden på noe virkelig fornuftig. Kunne sikkert lært et språk på den tiden jeg har "lest nyheter". Logging off, going out for a walk...

Jeg pleier å sette meg et lite mål for uka. F.eks at jeg skal komme meg ut å trene i løpet av uka.

Gjorde det nå i kveld. God følelse! Mer skal ikke til. Nå får jeg lyst til å trene i morra også.

 

Det er ikke noe vits i å sette seg mange mål og deretter oppleve mange skuffelser. Få til én ting!

F.eks lær deg en eneste liten del av en sang på gitaren i løpet av neste uke.

Det spiller ingen rolle når, bare ha det i bakhodet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er forskjellen på 1.000 og 1,000? Er kommaen desimal eller er det en oppdeling av tallet i 1000-del og 100-del? Prøver å finne ut hva de mener her.

 

Sakset herifra: en.wikipedia.org/wiki/Acesulfame_K

(which would be equivalent to a human consuming 1,343 12-oz cans of artificially sweetened soft drinks every day)

 

Lurer på om de mener Ett-Tusen-Tre-Hundre-Og-Førti-Tre eller En-Komma-Tre-Hundre-Og-Førti-Tre.

Om noen skjønner hadde forklaring vært fint.

 

Tror det er komma ;) siden ved oppdeling blir det vaneligvis brukt punktom (:

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på 1.000 og 1,000? Er kommaen desimal eller er det en oppdeling av tallet i 1000-del og 100-del? Prøver å finne ut hva de mener her.

 

Sakset herifra: en.wikipedia.org/wiki/Acesulfame_K

(which would be equivalent to a human consuming 1,343 12-oz cans of artificially sweetened soft drinks every day)

 

Lurer på om de mener Ett-Tusen-Tre-Hundre-Og-Førti-Tre eller En-Komma-Tre-Hundre-Og-Førti-Tre.

Om noen skjønner hadde forklaring vært fint.

 

I ditt eksempel er det 1343 som er ment. Men i Norge bruker vi punktum. En nordmann ville skrevet 1.343, en engelskmann ville skrevet 1,343.

 

Trur jeg.

Lenke til kommentar

Det var det jeg trodde også, 1,3 hadde vært så lite at jeg tror ikke det hadde vært noe å nevne. Da de først nevner at de gir rottene 3% av maten som Ace K. Og innholdet av Ace K i sukkerfri Red Bull er jo ikke ekstreme mengder da jeg prøver å holde meg til max 2 bokser med noe som har med energi drikker å gjøre om dagen. Helst bare 1.

Lenke til kommentar

Har veldig gode gener for muskelbyggning, men waster dem ved å være lat.

 

Jeg har det så mye lettere enn mange folk som må slite med kosthold og programmer og what not, mens bare jeg er litt regelmessig fysisk aktiv i en måned så vises det tydelig og klart. Men benytter jeg meg av det? Neida...

Kun i perioder.

 

Har vel to-tre år igjen før fettet legger seg. Må få snudd det her... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lapper er jævla kjekt å ha. 1000-lapper spesielt.

Er det en seddel jeg aldri bruker, så er det 1000-lappen.

 

Bruker i 99% av kjøpstilfeller kort, men om jeg noen gang skulle bruke kontanter så blir det mynter og opp til 200-lapper.

Jeg brukte aldri 50-øringer heller.

 

Bedre med en bunke som består av 500-lapper.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...