Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såklart det finnes andre boards på 4chan enn /b/. Det gjør ikke 4chan til et bedre sted.

 

4chan er ett decent sted hvis du finner riktig board. /a/ er ett helt greit board, /g/ er ok (men kunne absolutt sluttet å være så fokusert på konsumentelektronikk), /dyi/ har mye kult osv.

 

Det finnes selvfølgelig shitposters på 4chan, men de er ikke ett så stort problem utenfor /b/ (som er lagd for shitposting), /sp/, /v/ og /sci/ (/sci/ pleide å være decent).

 

EDIT: For all del, tviler på at en post på diskusjon.no skal forandre synspunktet ditt på 4chan, men jeg lufter bare hva jeg mener.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Jobbet med matte i strekk siden kl kvart på 7 nå. Før det var det 2 timer på skolen.

Etter disse timene i strekk, så er jeg nesten forsatt like grønn. Forpult stress. Vondt i hodet. Brukte disse timene på å ta igjen stoff jeg skulle ha gjort, men pga jeg var lat og syk så er ikke det blitt gjort før. Så er nesten like grønn som jeg var før dagen begynte.

 

Fuck me.

Lenke til kommentar

http://www.facebook....24054347611955/

 

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei.

Er det mulig?

 

Tror ikke folk forstår hvor mye jeg misliker gangnam style og folk som skal gjøre idiotiske flashmobs.

 

"JAAA FLASHMOBS ER KJEMPEKULT SÅ DET PÅ INTERNETT LOL ASS DET ER SÅNN SOSIALT FENOMEN DET ER ARTIG ASS!!!"

+

"LOL HAR DU SETT GANGNAM STYLE ELLER!!! EN ASIATISK FYR MED EN SPESIELL DANS KJEMPEKULT"

 

= hjernedødt.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hva faen betyr det der med grønn tekst og sånn strek som dere gjør hele tiden??

 

det heter memearrows og bruker det foran ting som er morsomme. samme som "mfw"

Okei takk, det forklarer.

 

Det satans været irriterer meg - de eneste gangene det ikke regner er når jeg ikke har anledning til å stikke ut for å sykle uanz!

 

 

http://www.facebook....24054347611955/

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei.

Er det mulig?

Tror ikke folk forstår hvor mye jeg misliker gangnam style og folk som skal gjøre idiotiske flashmobs.

"JAAA FLASHMOBS ER KJEMPEKULT SÅ DET PÅ INTERNETT LOL ASS DET ER SÅNN SOSIALT FENOMEN DET ER ARTIG ASS!!!"

+

"LOL HAR DU SETT GANGNAM STYLE ELLER!!! EN ASIATISK FYR MED EN SPESIELL DANS KJEMPEKULT"

= hjernedødt.

Gangnam Style er jo vittig da. Jeg skjønner ikke den voldsomme fascinasjonen for den som plutselig kom frem (månedsvis etter at videoen først ble en hit??), men jeg skjønner heller ikke hatet for den. :shrug:

Endret av cowboy bob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...