Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir vel automatisk delt når man legger inn ett nytt profilbilde.

 

Jo men altså, først så legger de til det. Greit nok, noen dager senere så tagger de seg i det som Cob Nobbler sier, så deler de det på nytt igjen (man kan også se på bildet: Delt av XXXXX (personen som "eier" profilbildet). Hvor oppmerksomhetssyk går det an å bli?

Lenke til kommentar

Det blir vel automatisk delt når man legger inn ett nytt profilbilde.

 

Jo men altså, først så legger de til det. Greit nok, noen dager senere så tagger de seg i det som Cob Nobbler sier, så deler de det på nytt igjen (man kan også se på bildet: Delt av XXXXX (personen som "eier" profilbildet). Hvor oppmerksomhetssyk går det an å bli?

Hahaha jøss, høres ut som en herlig type. Har gått 10 dager siden sist jeg byttet profilbilde, kanskje jeg burde dele det?? Jeg fikk bare 4 likes, vil gjerne ha flere.

Lenke til kommentar

I helgen var jeg ute og drakk øl og spiste fastfood,,nå har jeg lagt på meg. Pass på å spise riktig, kalibrer ditt kosthold proporsjonalt til hvor mye du forbrenner, du lever bare en gang så vær forsiktig med kroppen din og vær fornuftig både i spise og drikkeveien..det er kanskje "gøy" og "kult" å ta en tur ut med venner men kanskje du heller burde spise salat hjemme mens du tenker over de store spørsmålene i livet? kanskje du får mer ut av det?

 

Jeg tok et dårlig valg og må leve med konsekvensene, men du derimot kan lære fra mine feil istedenfor å gjøre de samme feilene opp igjen..

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Ah blir så irritert. Vi har et fag på skolen "Entrepenørskap og bedriftsutvikling" og den ene ideén min ble plukket opp som en reel bedrift. Trodde at jeg skulle lede den og velge ut ansatte (blant elever som søkte) selv, men neida. Alle skal søke seg som daglig leder i ett firma og en random stilling i et annet, og senere komme på jobbintervju. Og lærerne skal velge ut hvem som skal være daglig ledere og de skal stå for intervjuene. Det betyr da at jeg kan miste min bedrift, hvor jeg selv har kommet med idéen, og markedsført den. Synes at de som har funnet opp ideene burde bli daglig leder (med andre ord sjefen) i bedriftene hvis de ønsker det. Men neida, det skal læreren selv bestemme, og ikke nok med det, dagligledere har ingenting de skulle ha sakt når det kommer til å velge ut ansatte!

Hva er vitsen med å være daglig leder da? Og hva er vitsen med å finne opp ideer da? Herregud det blir for dumt, kommer til å bli skikkelig sur hvis en annen for ta seg av ideen jeg selv har funnet på og utviklet, var jo bare 12 ideer som ble godkjent gjennom en lang prossess. Og det var sånn over 200ideer man kom med i starten!

Lenke til kommentar

Ah blir så irritert. Vi har et fag på skolen "Entrepenørskap og bedriftsutvikling" og den ene ideén min ble plukket opp som en reel bedrift. Trodde at jeg skulle lede den og velge ut ansatte (blant elever som søkte) selv, men neida. Alle skal søke seg som daglig leder i ett firma og en random stilling i et annet, og senere komme på jobbintervju. Og lærerne skal velge ut hvem som skal være daglig ledere og de skal stå for intervjuene. Det betyr da at jeg kan miste min bedrift, hvor jeg selv har kommet med idéen, og markedsført den. Synes at de som har funnet opp ideene burde bli daglig leder (med andre ord sjefen) i bedriftene hvis de ønsker det. Men neida, det skal læreren selv bestemme, og ikke nok med det, dagligledere har ingenting de skulle ha sakt når det kommer til å velge ut ansatte!

Hva er vitsen med å være daglig leder da? Og hva er vitsen med å finne opp ideer da? Herregud det blir for dumt, kommer til å bli skikkelig sur hvis en annen for ta seg av ideen jeg selv har funnet på og utviklet, var jo bare 12 ideer som ble godkjent gjennom en lang prossess. Og det var sånn over 200ideer man kom med i starten!

Hvilken linje går du?

Lenke til kommentar

Hvilken linje går du?

 

Studiespes:) Hvordan det?

Nei bare lurte. Går service og samferdsel selv :) Synes egentlig det virker mer som en linje for deg da hva du snakket om er akkurat det som vi holder på med der.

 

Åja skjønner. Ja de på service og samferdsel på skolen vår har egne klasser for det. Men vi hadde det som programfag, litt deilig å ha noe utenom det vanlig og ikke bare teori hele tia. Men synes at det er kjipt at læreren skal bestemme hvem som skal jobbe hvor og hvem som skal lede bedriftene. Er tullete i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...