Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg er elendig til å betale regninger.

 

Jeg er alltid god for pengene, men jeg orker aldri å betale regninger så fort jeg får dem, så da går de i glemmeboken inntil jeg får en feit purring i posten.

 

Ellers: Fuck you Onecall. Eneste jeg betaler for er de månedlige fakturagebyrene på 50kr! Onecall har blitt ekkelt siden de fikk eierskifte, og de hater oss Onecall Faktura kunder.

 

Vi hater dere også!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er elendig til å betale regninger.

 

Jeg er alltid god for pengene, men jeg orker aldri å betale regninger så fort jeg får dem, så da går de i glemmeboken inntil jeg får en feit purring i posten.

 

Ellers: Fuck you Onecall. Eneste jeg betaler for er de månedlige fakturagebyrene på 50kr! Onecall har blitt ekkelt siden de fikk eierskifte, og de hater oss Onecall Faktura kunder.

 

Vi hater dere også!

Du kan vel velge å få faktura på e-post? Det fikk jeg, og betalte ingenting for den.

 

Er noen måneder siden jeg sa opp, dog.

Lenke til kommentar

Jeg er elendig til å betale regninger.

 

Jeg er alltid god for pengene, men jeg orker aldri å betale regninger så fort jeg får dem, så da går de i glemmeboken inntil jeg får en feit purring i posten.

 

Ellers: Fuck you Onecall. Eneste jeg betaler for er de månedlige fakturagebyrene på 50kr! Onecall har blitt ekkelt siden de fikk eierskifte, og de hater oss Onecall Faktura kunder.

 

Vi hater dere også!

Du kan vel velge å få faktura på e-post? Det fikk jeg, og betalte ingenting for den.

 

Er noen måneder siden jeg sa opp, dog.

 

Har faktura på epost, men Onecall har lyst til å buttrape meg til jeg skifter abonnement siden de taper på Faktura-kunder.

Lenke til kommentar

Jeg er elendig til å betale regninger.

 

Jeg er alltid god for pengene, men jeg orker aldri å betale regninger så fort jeg får dem, så da går de i glemmeboken inntil jeg får en feit purring i posten.

 

Ellers: Fuck you Onecall. Eneste jeg betaler for er de månedlige fakturagebyrene på 50kr! Onecall har blitt ekkelt siden de fikk eierskifte, og de hater oss Onecall Faktura kunder.

 

Vi hater dere også!

 

For meg pleier det å være motsatt. Jeg er flink til å betale, men de jeg betaler til ser ikke ut til å følge med på innbetalinger. Sist ut var en purring fra DHL som slumpet nedi postkassa forrige uke for en regning jeg betalte i juni. Tiltak å måtte bevise at jeg har betalt regningene bare på grunn av noen late folk som ikke gidder sjekke det opp først. -.-

Lenke til kommentar

Jeg er elendig til å betale regninger.

 

Jeg er alltid god for pengene, men jeg orker aldri å betale regninger så fort jeg får dem, så da går de i glemmeboken inntil jeg får en feit purring i posten.

 

Ellers: Fuck you Onecall. Eneste jeg betaler for er de månedlige fakturagebyrene på 50kr! Onecall har blitt ekkelt siden de fikk eierskifte, og de hater oss Onecall Faktura kunder.

 

Vi hater dere også!

 

For meg pleier det å være motsatt. Jeg er flink til å betale, men de jeg betaler til ser ikke ut til å følge med på innbetalinger. Sist ut var en purring fra DHL som slumpet nedi postkassa forrige uke for en regning jeg betalte i juni. Tiltak å måtte bevise at jeg har betalt regningene bare på grunn av noen late folk som ikke gidder sjekke det opp først. -.-

 

Din situasjon høres mer farlig ut, da det ikke er så simpelt som å bare betale den ekstra purringen og bli ferdig med det.

Lenke til kommentar

Skulle lage pepperonipizza i kveld. Glemte å kjøpe mel. Dro på butikken og kjøpte mel. Kom hjem, manglet gjær. Dro på butikken og kjøpte gjær. Kom hjem, manglet pepperoni.

 

Nå sitter jeg her med en deig uten olje, ingen pepperoni, men 2 sekspakninger med pils. Sees i morgen.

Prøv på nytt i morgen :new_woot: men da glemmer du sikkert ost :rofl:

Lenke til kommentar

Når neckbeards bruker bilder av heite chicks som avatar på forumet. Jeg blir så klart skikkelig gira på å sende en god del bilder av penisen min, men når jeg går inn på profilen dems så viser det seg at vedkommende er en fyr. Ugh.

Send dem allikevel. Da får de føle konsekvensene av å lure folk trill rundt.

Bilder av penisen er en ære å få sendt, uansett hva andre måtte synes om dem. Jeg deler dem ikke med løgnere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...