Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

At jeg klarte å havne i vennesonen til en jente jeg liker godt.... Ahhh :wallbash:

Noen jenter forstår bare ikke at du vil bli litt bedre kjent med de før man vet om man gidder å satse på de. Bare prøv, man angrer mer på ting man aldri gjorde.

 

Sitat:

"Jippi han sendte meg et hjerte, holder på å døø :)"

Lenke til kommentar

Empire Earth II er dritvanskelig. Egentlig er de fleste RTS-spill ganske vanskelige, fordi den datastyrte fienden kan multitaske som faen.

Det er sant, men det er i mange tilfeller kanskje mer arbeidssomt enn vanskelig.

Kunne sikkert ha klart å produsere mer enn computeren på normal, men da måtte det vært konstant bygging, oppgradering og spamming av units.

Det blir bare altfor mye arbeid etter min smak. Dessuten er det teit hvordan vanskelighetsgradene fungerer på Empire Earth II. På hard så gjør fiendene f.eks mer damage.

Burde heller være sånn at AI-en blir mer taktisk og sånt.

 

Fått tiden til å prøve de to spillene jeg la igjen?

Ikke enda. Har fri i morgen, så jeg blir nok å prøve de utover natta! :D

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Noen jenter forstår bare ikke at du vil bli litt bedre kjent med de før man vet om man gidder å satse på de. Bare prøv, man angrer mer på ting man aldri gjorde.

 

En jeg liker her også, og hu lå fææn være dum at hu ikke skjønner det. Eller så vil hun ikke skjønne det.

Men, hvis jeg får videre (dette er en i klassen) og failer elns så blir det kleint resten av VGS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...