Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja wtf, man?! - til Kurio

 

Irriterer meg over at døgnet er AAALT for kort! Dagene består stort sett av at jeg:

 

er på jobb fra 06.15 til 16.30 (med kjøring),

er på trening fra 17.30 - 20.30 (med kjøring),

sitter på forum og slacke/spise det jeg makter fra 20.30 til 21.50 da jeg må hente dama på jobb på denne tiden,

 

22.10 - 23.00 bruker jeg på å lage mat /se på en episode av en serie imens jeg spiser.

23.00-06.00 sove.

 

Har tilsammen ca 3 timer fritid hver dag, på denne tiden skal jeg game, onanere, ha sex, what ever.

Det er ALT for liten tid! Får nesten aldri gamet nok, pluss at sosiallivet er intet-eksisterende i uken på grunn av liten tid.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Vel, for oss uten partner, blir kjærlighetsliv erstattet med jobbing og soving. Og glad for det egentlig, for har virkelig trengt god søvn de siste dagene.

 

Ser at RE:R ikke kommer før desember, mens den allerede vises i samtlige land. Så kjip at norske kinoer er så trege med å hente inn filmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å komme hjem fra ferie med tusen bilder - nesten alle med irriterende flekker og merker, til tross for iherdig rensing av objektivene hver morgen. Ser ikke noe på speilet heller, men jeg antar det er de er.

 

Og også å oppdage at minstesøss og typen har tatt seg til rette på rommet mitt mens jeg var borte, så jeg har for øyeblikket ikke noe seng å sove i i natt. Hele sove-delen er bomba og de er selvfølgelig på fest. ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...