Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det er ingenting i veien med E36, så det var heller du som var uheldig. Du må være glad i å skifte toppakninger på de tidligste modellene og de kan bli litt slerkete i styringen, men ellers er det veldig holdbare biler.

 

Jeg er ikke særlig glad i utseende til E36 da, ihvertfall ikke i forhold til E39.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(...)og at jeg ikke kan skrive det jeg vil på Facebook etter at jeg begynte å jobbe i avis, da folk ser det jeg skriver og så ringer og klager til redaktøren om at jeg drikker øl (...)

 

Haha, kødder du eller? Jeg vet noen folk har voldsomt lite å gjøre altså, men hvis de faktisk gidder ringe for å klage på at du drikker øl ja da mistet jeg plutselig alt håp for menneskeheten.

Lenke til kommentar

får ikke opp prisen på mobilen, men en 320 går veldig langt om den får olje. snakker av erfaring :-) kjøpte den mamma hadde da jeg ble 18, den hadde da gått 290 000, jeg kjørte den hardt og brutalt helt til den hadde gått 350 000, den endte i grøfta, men motor å drivverk var like bra! de ruster endel tho..

Lenke til kommentar

386976_10151190749540865_269770216_n.jpg

Regnvær + scooter.

Var lett duskregn da jeg dro på butikken. I det jeg hadde satt meg på scooteren for å kjøre tilbake på jobb, kom en helvetes eling fra intet (okay, jeg visste at den kom, bare ikke så fort), og vips var jeg våt overalt. Til og med t-skjorta, som var dekt av en stor og god regnjakke. Så nå sitter jeg på jobb og er våt og kald. Herlig.

Lenke til kommentar

Forpulte trening&friluftsnarkoman av en gymlærer.

Hadde utegym i går. Pissregn. 8-9grader med kraftig vind (Bergen yey).

"Det skulle vært et tak her for lærerne å stå under...." sa han mens vi var ute å jogget. Fuck deg din dritt. Du skal ha utegym, så får du faen være ute og bli våt sammen med oss din pikk. Her har vi to gymsaler vi kan bruke, neida.

 

Blir jeg selvfølgelig syk. Faen ta deg din dritt! Blir SÅ pissed!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Ballen kom fra corner inn i straffefeltet

der sto senterløperen og til han smelte

ballen inn i hjørnet via keeperklørne

Norge leder etter 10 minutt

 

Men så kommer fienden i angrepshumør

takles av en back og gjør han arbeidsufør

Så en ball med snert i, frekt og ubarmhjertig

inn i Norges mål med fynn og klem

 

Ingen elleville

noen tar en pille

slik er fotballspillet

 

Fra en kamparena med en grønn gresslette

går det 20.000 hjem med hengeleppe

rødt, hvitt, blått er utslått

alt er trist og helgrått

Honolulu slo oss 4-0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...