Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet
Zork skrev (2 minutter siden):

Og siden jeg først er i gang med å syte og klage - en ting som, i alle år, har irritert grenseløst med Eurovision er alle disse poeng-giverene fra ulike land som insisterer på å gjøre seg selv til hovedfokuset fremfor det som faktisk er jobben deres som er å annonsere poengene. 

Mange av dem bruker uendelig med tid på å synge, vise frem babymagen sin og/eller fortelle anektdoter om hva de/deres land har gjort i Eurovision. Nobody cares! Gi poengene og get on with it!

Haha, klag mer! 👍😂

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 hours ago, ^fmj said:

Helge Lurås og iNyheter, muslimvennlig pavlovakrem.

Fantastisk idiotisk artikkel.

Ingredienslisten: fløte, 8 % sukker, gelatin (fra storfe), emulgator (melkesyreestere av mono- og diglyserider av fettsyrer), stabilisator (guarkjernemel, agar), modifisert stivelse, aroma, fargestoff (karotener)

Samtidig får man seg jo en god latter, det er jo positivt.

Jeg tror ikke jeg forstår hva du finner morsomt.

Jeg forstår heller ikke hvorfor iNyheter lager denne saken, hva er budskapet?
At noen oppdaget at dette produktet inneholder animalia?
Det blir mange oppslag om man skal følge denne personen til de innser omfanget av hvor mange produkter som inneholder animalia.

• Liker 1
Skrevet
Atib Azzad skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke jeg forstår hva du finner morsomt.

Jeg forstår heller ikke hvorfor iNyheter lager denne saken, hva er budskapet?
At noen oppdaget at dette produktet inneholder animalia?
Det blir mange oppslag om man skal følge denne personen til de innser omfanget av hvor mange produkter som inneholder animalia.

Ingrediensen står på forpakningen, altså det er ikke en sak i utgangspunktet. Ønsker en svær advarsel på fremsiden av forpakningen, noe som selvsagt er helt tullete.

Tine diskriminerer veganere og vegetarianere, også skylder de på muslimene som ikke kan spise svin. Gelatin fra svin er vel like lite aktuelt for plantespiserne. Man er bra langt nede i kaninhullet når man prøver å fremme muslimhat i en artikkel om pavlovakrem.

Skrevet
1 minute ago, ^fmj said:

Tine diskriminerer veganere og vegetarianere, også skylder de på muslimene som ikke kan spise svin. Gelatin fra svin er vel like lite aktuelt for plantespiserne. Man er bra langt nede i kaninhullet når man prøver å fremme muslimhat i en artikkel om pavlovakrem.

True dat!

Ja, jeg kan se hvordan det er latterlig.

Skrevet

Skjermbeskytter til mobilen. For noe forbanna dritt. Uansett hvor mye jeg rengjør og går over med tape for å fjerne støv så blir det tull. 

Bortkasta penger... like greit å bruke uten. 

• Liker 1
Skrevet

Folk på teams/meldingstjenester som skriver "Hei." og så venter på svar før de kommer med det de har å melde/spørre om.

Skrevet (endret)

Reklame i postkassa. Jeg har 3 skilt som sier ''Ingen reklame takk'' Nå har jeg tusja med svart tusj på lokket og foran. ''Ingen reklame takk''

Er det så vanskelig å lese? Trenger jeg engelsk? Kanskje flere språk? Ringe komunen? Analog opt-out? Jeez!

Endret av Ryuuou
Skrevet

@Ryuuou Sjekk reglene om reklamen er lovlig til tross for merket. Om nødvendig, klag til forbrukerombudet (tror jeg det var).

Kjapt: Adressert reklame er lov. Reklame-innstikk i aviser du får er lov. Religiøs reklame er lov. Politisk reklame er lov. Alt dette er lov til tross for "ingen reklame takk".

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Zork skrev (3 timer siden):

Folk på teams/meldingstjenester som skriver "Hei." og så venter på svar før de kommer med det de har å melde/spørre om.

Verste er når du svarer hei tilbake med en gang, så tar det en time før spørsmålet faktisk kommer..
Samme med "hei kan du ringe meg?" så er spørsmålet helt bagetallmessig som lett kunne blitt tatt i samme melding.

• Liker 2
Skrevet (endret)

@Ryuuou, prøv følgende:

Endret av backtoback
"..."
  • Liker 2
Skrevet

Are you fing kidding me.

''Tenk deg godt om før du reserverer deg!''

That is just pissing me off. Well heck so much for that. That stupid tone.

Uff, ellers takk for tips.

Skrevet

Europavei 39 (E39)

Kjørte fra Bergen til Molde.
Opp og ned, opp og ned.
Ferger i hopetall.
Veien går ikke strake veien nordover, like mye øst,vest og til del sørover...
Veiarbeid over alt. Telte ikke hvor mange ganger det ble stopp, men det ble en god del. 

Skal "aldri" mer kjøre E39 sør for Molde. 

Skrevet
Dubious skrev (15 timer siden):

Europavei 39 (E39)

Kjørte fra Bergen til Molde.
Opp og ned, opp og ned.
Ferger i hopetall.
Veien går ikke strake veien nordover, like mye øst,vest og til del sørover...
Veiarbeid over alt. Telte ikke hvor mange ganger det ble stopp, men det ble en god del. 

Skal "aldri" mer kjøre E39 sør for Molde. 

Ta fly. Bare en gang opp og en gang ned. Ingen unødvendige svinger, humper, østover eller vestover. Bare strak linje. :p

Det er den eneste realistiske måten å krysse fjorder og fjell på i strak linje.

Skrevet

https://www.dagbladet.no/meninger/dette-er-bare-flaut/83122880

Til tross for 100 prosent fravær, fikk Velle utbetalt nærmere 50 000 kroner fra kommunen i løpet av et halvt år.

Bare en politiker får lønn for ubegrunnet fravær, tyveri i mine øyne. 

Det grenser dessuten til komisk at Velle flere ganger har vært ute med knallharde meldinger til ungdommen om å «ta seg sammen». 

- Det er ikke noen andres jobb å få deg opp om morgenen. Takk nei til skoleplassen, eller pell deg på skolen, har Velle tidligere rast til Dagbladet.

Selv greier han ikke å komme seg på jobb.

En av de mest spektakulære hendelsene som ble omtalt, var da han ble invitert på studiereise til Malawi. Velle takket ja, men møtte aldri opp på flyplassen.

I flere av disse tilfellene fikk FpU-lederen både fly og hotell på andres regning. Og han klarte å unngå å gi beskjed om at han ikke kom, samtidig som beklagelsene uteble.

Pisser vekk andre mennesker sine penger, ikke akkurat velegnet til jobben som folkevalgt vil jeg si.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Selv greier han ikke å komme seg på jobb.

skaftetryne32 skrev (1 time siden):

Pisser vekk andre mennesker sine penger, ikke akkurat velegnet til jobben som folkevalgt vil jeg si.

Han er så usmakelig at jeg håper vi får se han minst mulig om han skulle bli valgt inn på tinget. Bedre om han skulker jobben da.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...