Gå til innhold

Civilization 5 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ekspansjonen gjorde et ok spill til et veldig bra spill, men... Om det ikke er verdt det kunne en jo like gjerne bare kjøpt Civ 3 eller 4 om det er pengene det står på. Mange mener vel fortsatt at Civ4 er bedre uansett.

Kan forsåvidt være sant (for noen) men jeg regner med civ4 er prøvd og kjøpt av de som likte det allerede.

Personlig syntes jeg ikke ekspansjonen forandrer så altfor mye, syntes på mange måter den har gjort spillet enklere.

 

1 ting til: hvordan kan du si kjøpe civ 3 til noen om de skulle kjøpt civ5 men ville spart penger på å kutte ekspansjonen?

Jeg anbefaler deg å spille civ3 igjen min venn, jeg forsøkte det for 2 måneder siden, det var helt utrolig dårlig (sammenlignet med dagens) og jeg kan ikke forstå hvordan jeg klarte å spille dette spillet før :\

civ4 er en direkte oppgradering av civ3 på mange områder, og det er forbedret såpass at det er forståelig.

Jeg kunne FORSTÅTT det om du sa "kjøp civ 2 eller 4" da disse er universalt mer akseptert som de bedre av de gamle.

Ingen spilte vel civ3 etter civ4 kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...