Gå til innhold

Civilization 5 - Tråden


Anbefalte innlegg

Spillet lanseres offisielt imorgen. Jeg bestilte mitt eksemplar fra cdon.com , litt usikker på om det havner i postkassa mi innen jeg kommer hjem ikveld.

 

Noen som allerede har fått det / klart å aktivere det via steam? Gleder meg noe vanvittig til å spille civilization igjen :) Beste strategispillet jeg har spilt, uten noe i nærheten engang.

 

Jeg frykter at det ligger i postkassa , men at jeg ikke får aktivert det før imorgen. ^^

Endret av asad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg fikk min collector edition i dag fra platekompaniet, så jeg skal kose meg i kveld :!:

 

Du får si ifra om det var verdt det å punge ut 700kr for den pakka der, vurderte det selv, men det ble bare for dyrt. Dette kommer til å bli genialt. Civ 2 hadde jeg det uendelig morsomt med, og grafikken der var jo på minecraft nivå. Civ 5 kommer til å gi meg mange søvnløse netter.

 

Det får ca 9/10 i alle reviews jeg har kommet over og!

 

Edit: http://www.gamespot.com/pc/strategy/civilizationv/review.html?mode=web&tag=scoresummary%3Bcritic-score

Endret av asad
Lenke til kommentar

Ritkignok liker jeg Civ-serien ganske mye. Men jeg kjøpte spillet over Steam i vanlig utgave. Jeg digger Behind The Scenes uansett hva det skal være, og foretrekker Extended Edition på filmer der hvor det er mulig. Men vanlig utgave her, altså.

 

Jeg tror de åpner spillet kl 00:00 eller 01:00. Det står sånn ca. tider på forskjellige steder.

 

Jeg har satt opp en event i Google Calendar, så jeg er forberedt :)

Lenke til kommentar

Ritkignok liker jeg Civ-serien ganske mye. Men jeg kjøpte spillet over Steam i vanlig utgave. Jeg digger Behind The Scenes uansett hva det skal være, og foretrekker Extended Edition på filmer der hvor det er mulig. Men vanlig utgave her, altså.

 

Jeg tror de åpner spillet kl 00:00 eller 01:00. Det står sånn ca. tider på forskjellige steder.

 

Jeg har satt opp en event i Google Calendar, så jeg er forberedt :)

 

Jeg ser ingen annen utvei enn å legge meg tidlig HVIS jeg har fått det. Ellers blir det 0 søvn på meg i natt.

 

Jeg ser fram til det nye slåssystemet, uten "stacks of doom" som gjør at man må tenke mer strategisk i forhold til terrenget. Helt utrolig. De tok verdens beste strategispill, og gjorde det enda bedre :D Jeg hadde håpa på en slags oppdatert versjon av Civ 4 , egentlig.

 

Eneste negative er at de tvinger folk til steam shitten.Minus til Cid på det området der!

Endret av asad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

men får jeg ikke til å kjøpe det når jeg får opp denne beskjeden?

 

Error: Sid Meier’s Civilization V Digital Deluxe Edition is Country restricted on your IP.

 

edit: eller betyr det at jeg kun får til å spille det så lenge jeg befinner meg i det landet jeg er i når jeg kjøper det?

Endret av thiscouldbeanyone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...