Gå til innhold

Civilization 5 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er selvsagt tull. Forsikret meg nettopp om det ved å nøkke ut internettkabelen og starte Civ5. Funket fett det.

Wow, dette må da naturligvis gjelde for alle siden det gjelder for deg?

 

Vil du vite hva som skjer hvis jeg prøver å starte steam uten å ha internet?

Jeg får først melding om at internet ikke er tilgjengelig, og jeg kan da avslutte ELLER starte offline modus.

 

Velger naturligvis offline modus, herifra får jeg desverre melding om at offline modus ikke er tilgjengelig, og den foreslår da en NETTSIDE (av alle ting ja...) for å se på å fikse problemer.

Og jeg kan forsikre deg om at alt er up-to-date.

Men for all del jeg syntes absolutt du skal kjøpe ting via steam om det fungerer 100% for deg :)

MEN JEG, hvorav det IKKE FUNGERER FOR, kommer aldri igjen til å kjøpe noe som er ment som noe annet enn 100% multiplayer som må gjennom steam :)

Lenke til kommentar

Så det er mulig å få spillet aktivert via steam allerede nå? Om man kjøper det en annen plass?

 

Edit: Samt inneholder ekspansjonpakken alt av tidligere innhold som DLC'er osv...?

 

Vil du ha DLC må du kjøpe DLC.:)

 

cbberg: OK. Jeg har aldri hørt noen jeg kjenner ha disse problemene.:)

Lenke til kommentar

Må du ikke ha lagret passordet ved login på Steam ved en normal, online anledning for å i etterkant kunne logge inn offline?

Hjelper desverre ingenting, jeg har og sendt mails etc og spurt steam om hjelp ved problemet, eneste løsningen som de kan "foreslå" er å allerede være logget inn før man mister nettet, som er en latterlig løsning, jeg PLANLEGGER ikke å miste nettet, det er noe som skjer, det kan skje før man starter opp pcn eller hva enn.

 

Det finnes og et "tilfelle" hvorav du har mulighet til å gå offline modus 24 timer etter du var online, men alt utover dette vil bli forkastet, noe som gjør at nett tap pga f.eks utbygging over over ei uke gjør steam verdiløst.

 

 

Ikke forstå meg feil dog, om det er et spill jeg uansett kun kommer til å bruke på nett som f.eks call of duty, så kan det likegodt være på steam eller battlefield, men jeg spiller hovedsakelig civ5 som singleplayer (og de få gangene jeg har spilt multiplayer har det tatt over 12timer!)

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

da er kl 01:00 og jeg "kan" spille expantion. Men hvordan? Trykker på play now gods and kings og spillet starter opp. Inne i spillet kan jeg ikke velge noen av de nye CIV'ene eller scenarione. Noen tips?

 

Edit:

AAAwwwwww.... Pre ordra for uker siden og starter ikke å laste ned før no :/

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Ble boende langt inne på kontinentet så både UU og UA ble litt bortkastet. Men lagde en super religion som jeg sprer som pesten over alt og får masse bonuser, utrolig gøy. Men nå er det jammen på tide å få lagt seg! Ble en 2-3 timer for mye med "bare en runde til"....

Lenke til kommentar

Man velger jo slik at man får bonuser som "stacker" etter hvor mange som tilhører religionen. Disse bonusene er det vel bare du som startet religionen som får, og derfor er det veldig viktig å gjøre den størst mulig. Jeg hadde f.eks masse bonuser på produksjon og happyness fordi jeg spredde Islam til 2 andre civ pluss 4-5 city states.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...