Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Gjorde nettopp mitt første dungeon run, AC story.

Det at i GW2 så trenger man ikke healer/tank etc vet jeg ærlig talt ikke er et pluss eller ei.

Kom oss til tvillingene hvor vi prøvde endel ganger før jeg dessverre måtte gå.

 

Men det at man vanligvis trenger healer/tank er jo en liten grunn til, for at det funker best slik.

Kanskje vi alle var komplett inkompetent (noe man ikke skal se vekk ifra), men det var mye løping ifra waypoint.

 

Jeg får vel prøve litt flere ganger før jeg kan komme med en bedre mening om dungeons i GW2.

 

Problemet er sannsynligvis at de fleste specer i dmg og da dør de også mye fortere. Se også på hva de ulike klassene kan bidra med av utilities.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke meningen å starte en historiediskusjon, men ALLE rustninger gjennom historien har i alle fall beskyttet to ting: hodet og torso. Så det var bare litt morsomt å se en rustning med bar mage og ingen hjelm ;)

 

Greek-Hoplite-5th-Cent-BC.jpg

 

Ekte menn har ekte rustning.

 

Ekte menn ser ikke på mannlige karakterer hele dagen. :tease:

 

Ekte menn leker ikke med jentedokker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Problemet er sannsynligvis at de fleste specer i dmg og da dør de også mye fortere. Se også på hva de ulike klassene kan bidra med av utilities.

Ja, selv om den siste gruppen sa de at de hadde tank og healer, selv om jeg ikke merket så veldig mye av healeren.

 

Er selv engineer og ser jo at jeg kan heale, men da må jeg begynne å samle opp litt healing gear.

Lenke til kommentar

Er det andre som føler at My Story missionen er vanskeligere enn alt annet!? Jeg sliter svært sjeldent i PvE og gjør det ganske bra i PvP (WvWvW) men i my story mission så dør jeg gang på gang på gang!

De elendige NCPene som liksom skal hjelpe deg de dør jo så raskt at jeg er omringet før jeg vet ordet av det.

Jeg liker competition altså, men omringet av monstre uten en nubb sjangs er jo ikke spesielt gøy.

Ellers så er jeg storfornøyd med spillet så langt, har ikke nådd lenger enn level 54, men jammen er det gøy :D

Lenke til kommentar

Er det andre som føler at My Story missionen er vanskeligere enn alt annet!? Jeg sliter svært sjeldent i PvE og gjør det ganske bra i PvP (WvWvW) men i my story mission så dør jeg gang på gang på gang!

De elendige NCPene som liksom skal hjelpe deg de dør jo så raskt at jeg er omringet før jeg vet ordet av det.

Jeg liker competition altså, men omringet av monstre uten en nubb sjangs er jo ikke spesielt gøy.

Ellers så er jeg storfornøyd med spillet så langt, har ikke nådd lenger enn level 54, men jammen er det gøy :D

 

Har samme problem!:(

Gjør det ganske bra i WvW og pve men ikke på storymissions. er vist maaaange som har klaget på dette.

jeg er i 80 og har bare frem til 68 i story.

Lenke til kommentar

Er det andre som føler at My Story missionen er vanskeligere enn alt annet!? Jeg sliter svært sjeldent i PvE og gjør det ganske bra i PvP (WvWvW) men i my story mission så dør jeg gang på gang på gang!

De elendige NCPene som liksom skal hjelpe deg de dør jo så raskt at jeg er omringet før jeg vet ordet av det.

Jeg liker competition altså, men omringet av monstre uten en nubb sjangs er jo ikke spesielt gøy.

Ellers så er jeg storfornøyd med spillet så langt, har ikke nådd lenger enn level 54, men jammen er det gøy :D

 

Har samme problem! :(

Gjør det ganske bra i WvW og pve men ikke på storymissions. er vist maaaange som har klaget på dette.

jeg er i 80 og har bare frem til 68 i story.

 

Bra det ikke bare er meg! Da blir det kanskje gjort noe med det :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe GW2, men siden det er søndag er det ingne butikker åpne og tenkte derfor å kjøpe en key online og bruke CDen til broren min for å installere så jeg slipper å vente i evigheter.

 

Men absolutt alle nettbutikkene og keystores jeg vet om er utsolgt :S Hva skjer med det? Noen som vet om et sted de ikke er utsolgt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...