Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, er ikke mye å gjøre her nå. Skulle gjerne kunne spilt GW2, hvordan er det med å lage ny profil, er det noe man kan gjøre hele tiden eller må spillet kjøpes nytt også? De får et par dager på seg til faktisk å svare. Ikke svar innen Tirsdag kommer eg til å sende en ny mail der eg forlanger penger tilbake, makan til amatør opplegg. Leser jo på nettet at folk venter mange dager på en auto beskjed tilbake.

Lenke til kommentar

Nei, er ikke mye å gjøre her nå. Skulle gjerne kunne spilt GW2, hvordan er det med å lage ny profil, er det noe man kan gjøre hele tiden eller må spillet kjøpes nytt også? De får et par dager på seg til faktisk å svare. Ikke svar innen Tirsdag kommer eg til å sende en ny mail der eg forlanger penger tilbake, makan til amatør opplegg. Leser jo på nettet at folk venter mange dager på en auto beskjed tilbake.

 

 

Er fryktelig leit at du ikke får svar såklart men vis du er over 12år og faktisk kan bruke hode vet du vel at dette spillet er heeeelt nytt og at det er mange tuuuuuusen og kanskje 10tusenvis med andre spillere som trenger hjelp samtidigt? hadde dette skjedd deg om 2 måneder hadde du sikkert fått svar innen 24timer(slik det skal være). jeg hadde blitt forbanna selv men på situasjonen!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, er ikke mye å gjøre her nå. Skulle gjerne kunne spilt GW2, hvordan er det med å lage ny profil, er det noe man kan gjøre hele tiden eller må spillet kjøpes nytt også? De får et par dager på seg til faktisk å svare. Ikke svar innen Tirsdag kommer eg til å sende en ny mail der eg forlanger penger tilbake, makan til amatør opplegg. Leser jo på nettet at folk venter mange dager på en auto beskjed tilbake.

 

 

Er fryktelig leit at du ikke får svar såklart men vis du er over 12år og faktisk kan bruke hode vet du vel at dette spillet er heeeelt nytt og at det er mange tuuuuuusen og kanskje 10tusenvis med andre spillere som trenger hjelp samtidigt? hadde dette skjedd deg om 2 måneder hadde du sikkert fått svar innen 24timer(slik det skal være). jeg hadde blitt forbanna selv men på situasjonen!!!

 

Vet selvsagt at det er MANGE tusen som er blitt hacket på GW2 etter release. Vet ikke helt hvorfor du svarer frekt tilbake, må bare være noe du virkelig måte i denne sammenhengen. Forvente svar i morgen, er vel ikke så utrolig mye å be om. Forventer egentlig jævla lite, blir overrasket om eg i det heletatt får igjen kontoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uff, tror eg har blitt hacket her. Fikk en E-post på mobilen tidlig i dag at E-posten var endret på Guild Wars2. Nå får eg ikke logget inn. Forbanna møkka opplegg. Hvordan skal man få fikset dette. Her har man endelig fri noen dager og med den kundeservicen de tilbyr får eg vel ikke spilt på en del dager. nå sitter eg å tenker om kortet mitt er innpå spillet. Nå har eg ikke kjøpt noe for vanlige penger så da er vel det ikke noe Visa kort lagret heller?

 

Veldig kjipt. Skjedde dette før eller etter de la inn email verification tingen (min første epost på det kom 1. september)? Hvis det er etter, så kan det tyde på enten en seriøs bug hos arenanet, eller at eposten din også er hacket.

 

Også, når du kontaktet customer support, la du det inn på denne måten? http://en.support.guildwars2.com/app/answers/detail/a_id/9212

Lenke til kommentar

Uff, tror eg har blitt hacket her. Fikk en E-post på mobilen tidlig i dag at E-posten var endret på Guild Wars2. Nå får eg ikke logget inn. Forbanna møkka opplegg. Hvordan skal man få fikset dette. Her har man endelig fri noen dager og med den kundeservicen de tilbyr får eg vel ikke spilt på en del dager. nå sitter eg å tenker om kortet mitt er innpå spillet. Nå har eg ikke kjøpt noe for vanlige penger så da er vel det ikke noe Visa kort lagret heller?

 

Veldig kjipt. Skjedde dette før eller etter de la inn email verification tingen (min første epost på det kom 1. september)? Hvis det er etter, så kan det tyde på enten en seriøs bug hos arenanet, eller at eposten din også er hacket.

 

Også, når du kontaktet customer support, la du det inn på denne måten? http://en.support.gu...etail/a_id/9212

 

Eg har ikke brukt email Verification enda, fordi den linken som har blitt sendt til meg har aldri funket... Prøvde sist i går, og det kommer at det er en feil på siden, noe eg også leste på GW2 siden at det var problemer med dette. La inn på support siden dems, leste den guiden som ligger hos dem, hvordan man skal skrive support om kontoen er hacket. E posten er ikke hacket, kommer forsatt innpå Mailen. Er bare på spillet.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt over 75 timer i spvp (snart rank 19) tenkte jeg å dele litt mine erfaringer om ulike klasser. Jeg har spilt mesmer, ranger, thief, engi og warrior.

 

Mesmer

Min favoritt pvp klasse fra GW1. De er sterke i pvp og folk flest sliter å sloss mot de. Mesteparten av dmg kommer fra phantasmer og kloner i tillegg til conditional dmg. Mange klager at mesmers er OP i pvp fordi de har enda ikke funnet ut en måte å bekjempe klassen. Den største utfordringen er muligens at i en hektisk kamp er det vanskelig å targete mesmer og da bruker folk skillsene sine (tom elite) på kloner, mens mesmeren styrer bakfra. Litt usikker om jeg mener at mesmer er OP eller ikke. Tror det har mye å gjøre med at du kan ikke slåss mot mesmer som andre klasser. I mange tilfeller rusher folk bare på mesmer og dreper seg selv. :-) Tror dette vil endres etterhvert som folk blir bedre.

Moa synes jeg er ikke OP. Portals er must have i organisert tpvp.

 

Ranger

Bra i pvp. For meg passer best shortbow (for mid range kamp, condition dmg) med sverd/horn (nærkamp) men liker også tourch. Husk at du kan velge ulike pets i pvp som har sine ulikheter. Jeg bruker raven (blinder motstanderen) og wolf (fear når jeg skal forsvare et punkt). Longbow gjør mest dmg, men syns jeg blir litt statisk og kan lett bli angrepet av en thief uten å ha like gode muligheter å flykte som med shortbow.

 

Thief

En annen klasse som mange klager på og mener at de er OP. Det synes ikke jeg. De fleste thiefs kjører glass canon builds og kan ta ned uerfarne spillere i 3-4 sec. Problemet for thiefs er at hvis de bommer med sine startangrep så er de uten særlig muligheter å gjøre noe for et par sec. Det tiden må du utnytte til den fordel og slå tilbake.

NB! Et hvert build uansett klasse må ha med skills som brake stun, stun, blind og lignende. Gjør du det og du kan dodge er ikke thief noe problem.

 

 

NB redigert noen stavefeil

Endret av Dejan
Lenke til kommentar

Fikk den for 5.6K da den egentlig kostet 10K. Burde bare solgt den med en gang og kjøpt noe annet haha :)

 

Ang. Hvor bra det kjører, så er det helt elendig. Lagger på 800x600 og alt på laveste, MEN det tror jeg kan ha med at den nå synger på siste vers (?). Kjører gjennom bootcamp.

Okei, skjønner.

 

Dejan: Syns mesmer er hysterisk morsomt i PvP. Valgte klassen uten å vite noe på forhånd, og folk vet jo ikke helt hvordan de skal reagere mot klonene og hvem som er hvem.

 

Med litt erfaring tror jeg dette vil endre seg etterhvert, klonene tar jo mye mer damage enn en spiller for eksempel. De må jo bare lære seg hvordan spotte spilleren. ^^

 

Opplever at hvis jeg angriper bare 1, hender det at de bare gir opp og prøver å løpe av gårde når jeg har alle klonene oppe :D

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

fortsettelse...

 

Engi

Begynner å bli min favoritt klasse i pvp. Kanskje den mest komplekse klassen i pvp sammen med mesmer. De er utrolig gode å kotrollere omgivelsene og er vanskelige å slåss mot. Jeg bruker rifle med noen elixirs, elixir gun og bomb kit. I nærkamp veksler jeg mye mellom elixir gun og bomb kit for å kontrollere punktet jeg skal forsvare. Fokuserer sjelden på kun en spiller, spiller mer for å hjelpe gruppen min. Blir mye swaping melom ulike kits/våpen. Jeg topper ofte poenglisten i pvp, selv om det sier egentlige lite. Du kan lenge fosvare deg i kamp mot 2-3 spillere og irritere dem masse.

Utrolig morro. :-)

 

Kjempet mot en bra thief (som gjorde mye mer en bare spamme 1-2 skill) i går i 5 min alene uten at ingen av oss vant. Til slutt flyktet jeg da han fikk hjelp av en annen spiller. Han sende meg pm etterpå og skrev at han var veldig imponert og at han hadde aldri møtt en så bra engi i pvp. :-)

 

Warrior

Warrior er den klassen jeg har spilt minst i pvp. Jeg kjører ikke glass canon build med gratesword rett å slett fordi jeg mener at det å ha dmg konsistent i pvp er viktigere en å burste med dmg en spiller og så å dø selv etterpå. Da hjelper jeg heller ikke laget mye. Kjører hammer med axe/axe med shouts. Axe/axe er veldig offensivt så her vurderer jeg kanske å ha med shield for å øke muligheten å overleve lengre.

Lenke til kommentar

@Dejan, spiller Engineer selv. Dog er veldig ny enda, og har ikke prøvd meg på PvP enda. Begynner å bli bedre i switching av kits og kjenner klassen mer og mer. Kult at du gjør det så bra i PvP med Engineer ;)

 

 

Er Guilds server-basert? Jeg spiller på Gunner's Hold. Noen gode guilds der som rekrutterer? Eventuelt noen der som vil spille med meg :p (Er rundt lvl 20)

Lenke til kommentar

 

NB! Et hvert build uansett klasse må ha med skills som brake stun, stun, blind og lignende. Gjør du det og du kan dodge er ikke thief noe problem.

 

 

Vil bare pressisere at i tPvP kan spillere ha ulike roller og buildsene kan komplementere hverandre og da trenger du nødvendivis ikke like mye condition removal og lignende, men du tilpasser deg i forhold til andre spillere på laget ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...