Gå til innhold

Tråden om vekteryrket.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det eneste man har å gå etter er en utløst alarm bør man ikke gjøre mer enn å spørre personen. Om man har hjemmel for å holde personen igjen skal jeg ikke si noe om, men ettersom h*n er under 18 hadde det vært helt uaktuelt for meg.

 

Går man på en smell på noe sånt som det her, har man skjegget fullt av postkasser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det å ha en vekterjobb med minimumsalder 25 år er ganske døvt.. Jeg vet at det er mange 25+ som er vektere, men det er absolutt ingen karriærevei. Krever null utdanning og lønna er elendig (jmf med en person med utdanning).

 

Personlig skjønner jeg ikke at folk orker å bli værende i bransjen. Selv jobber jeg i den fordi den er greit lønnet for meg som student, samt at jeg har en jobb med utrolig lite jobb og mye fritid. Som i praksis betyr at jeg studerer med lønn.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan de fravike fra alderskravet dersom man har gode referanser eller utdanning. Nokas i Tromsø har også alderskrav i sine annonser, men det blir stadig vekk ansatt vektere som er langt under alderen som er oppgitt som et minimum.

 

 

Jeg synes det virker som alle er 30+ hos dere jeg! :D

 

Det var ikke du som gikk på nøkkelsmell forresten?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan de fravike fra alderskravet dersom man har gode referanser eller utdanning. Nokas i Tromsø har også alderskrav i sine annonser, men det blir stadig vekk ansatt vektere som er langt under alderen som er oppgitt som et minimum.

 

 

Jeg synes det virker som alle er 30+ hos dere jeg! :D

 

Det var ikke du som gikk på nøkkelsmell forresten?

 

Som aviser sa var det en kvinnelig vekter som gjorde dette. Per dags dato er jeg hverken kvinne, og har aldri vært det. ;)

Lenke til kommentar

Alt til sin smak. Jeg trives godt. Foreta samtaler med ansatte og forbedre butikker er noe som er gøy å gjøre når du ser resultater av det du gjør. Men nå er jeg bare student jeg også - student som trives på jobb :)

strengt tatt er du vel elev, og ikke student?

 

Jaha? Utdyp gjerne.

går ikke du på vgs?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...