Gå til innhold

Hille, Latias, Herr Brun, iStereo og Meh. inn som veiledere


Anbefalte innlegg

Jeg har søkt, men det er selvsagt opp til de store gutta på forumet. Kanskje bidrar jeg ikke i like stor grad i oppretting av tråder og med å hjelpe andre? Kanskje er jeg ikke aktiv nok i flere kategorier eller har nok erfaring? Ikke vet jeg, men det er sikkert foretatt en evaluering for å finne de best skikkede kandidatene.

 

 

Jeg vil iallfall være blant de første til å gratulere de nevnte brukerne. Jeg kjenner hverken til Hille, iStereo og Meh. sine bidrag på forumet. Førstnevnte har jeg sett i serietråden, men det er så langt det strekker seg for min egen del. De er dog helt sikkert ildsjeler som står på i kategorier jeg ikke leser fullt så ofte. Jeg er også Pro-Latias til en slik rolle, det skulle nesten bare mangle så mye tid og energi han legger ned på å gjøre forumet. Herr Brun ser jeg titt og ofte når jeg tar en titt innom Jobb og Utdanning og han er jo også veldig aktiv i fotballdelen av forumet, så selv om han er Chelsea-supporter så vil jeg gratulere han også.

 

Gratulerer med nye titler og mer ansvar, måtte dere bruke det vel :)

 

Edit: Skriveleif

Endret av Jørgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har søkt, men det er selvsagt opp til de store gutta på forumet. Kanskje bidrar jeg ikke i like stor grad i oppretting av tråder og med å hjelpe andre? Kanskje er jeg ikke aktiv nok i flere kategorier eller har nok erfaring? Ikke vet jeg, men det er sikkert foretatt en evaluering for å finne de best skikkede kandidatene.

 

Tviler sterkt på at det er noen mangler ved deg og din måte å bruke forumet på som er grunnen til at du ikke er valgt -ennå-. Det vil komme flere veiledere fra sportsforumet framover, vær helt sikker på det :).

Lenke til kommentar

Ble innlegget mitt slettet? Usj.

 

Uansett; Vi trenger sårt en moderator i fotballkategorien, noe vår lille PM-sak fra i dag er et godt eks på. Har ønsket å fikse 1.post i redcafe lenge, men ts er ikke aktiv og det er bare deg av fotballmoderatorer å spørre. Kjedelig å måtte mase på den samme mod hele tiden, spesielt når det tar tid å få svar. Umotiverende er ordet.

 

Ved at Jørgen ikke ble valgt inn har vi da altså ingen potensielle mods på gang i våre kategorier. Nekter for at Latias og Herr Brun er reelle kandidater for en slik stilling. I såfall kunne likegodt jeg, med min 100 mil lange historie på forumet blitt moderator også. Om umotiverende var ordet jeg lette etter overnfor, er det useriøst jeg fant frem her. Det viktigste må vel være å hente inn en bruker som er egnet og respektert av så mange som overhode mulig? Sådan blir det ikke sure miner når man blir "refset"

 

E: Det er min mening, vel å merke. Kan sikkert være at andre har en annen oppfattning enn meg. Bevares.

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker for tilliten. Ser det er mye tvil ute å går.

Hvem det er rettet mot er dem om det.

Skulle det angå meg så håper jeg at de med tiden vil se at jeg er rett mann for jobben :]

 

Hille og Herr Brun i ansvarsroller? Nå står ikke verden til påske :ohmy:

 

Må være snill da mann :ohmy: Må huske at jeg er oldtime AG og RADAR admin :]

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Ble innlegget mitt slettet? Usj.

Ingen sletta innlegg fra deg Game?

 

Ellers så ville du fått svar, hadde jeg faktisk merket at jeg hadde fått pm. Grønn boks ved navnet mitt er det ikke alltid jeg ser.. Poke meg heller på msn? :) Så lover jeg å følge mer med på PMruta.

 

Ellers så får du lese det jeg skrev ang veileder og rekruttering til moderator - og det om at dotten nok kan utdype. Dette er da uansett feil sted å ta debatten.

Lenke til kommentar
Spes når kvaliteten har økt så utrolig mye igjennom siste året.

 

Synest da ikke HerrBrun har blitt så mye bedre eg :p

Her kunne jeg ha svart noe ala "det ville ikke vært så enkelt for Wirkola å hoppe etter seg selv heller", men det ville stått i sterk kontrast til mitt forrige innlegg, så jeg velger å la være! ..whops

 

Må være snill da mann :ohmy: Må huske at jeg er oldtime AG og RADAR admin :]

Avhopper! høhøhø

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Vi har ikke vurdert noen av søknadene som kom inn etter 20 juli, vi skal kikke på det så fort tiden strekker til. Er også et par av søkerne fra før dette som er ønsket.

 

Vi tar inn de som bidrar mye og ønsker å hjelpe til, for veiledere er entusiasme som er nøkkelen, samt ønsket om å være med å bygge noe i team. Slik man har holdt på i fotballforumet det siste halvåret er jeg ikke i tvil om at det vil komme flere inn i teamet, for der har det vært en fin utvikling.

 

Vi tar sjeldent noen direkte opp som moderator. Men ved neste gjennomgang av teamet vil sportsforumet nok være det som er høyest på listen over å bli styrket, såpass forteller logistikken oss.

 

Det entusiastene bør konsentrere seg om er å støtte opp om de som ønsker å hjelpe til i forumet, slik at vi slipper å gå helt Atticus Finch fordi folk ikke får en fair sjanse. :)

Lenke til kommentar

Jeg har søkt, men det er selvsagt opp til de store gutta på forumet. Kanskje bidrar jeg ikke i like stor grad i oppretting av tråder og med å hjelpe andre? Kanskje er jeg ikke aktiv nok i flere kategorier eller har nok erfaring? Ikke vet jeg, men det er sikkert foretatt en evaluering for å finne de best skikkede kandidatene.

 

Tviler sterkt på at det er noen mangler ved deg og din måte å bruke forumet på som er grunnen til at du ikke er valgt -ennå-. Det vil komme flere veiledere fra sportsforumet framover, vær helt sikker på det :).

 

Jeg søkte på forumveileder, har jeg fortsatt en sjangse til å bli det, eller har dere allerede tatt deres valg ?

 

 

Så vil jeg benytte anledningen til å gratulere dere som har blitt veiledere så mye med det.

Lenke til kommentar

[Jeg søkte på forumveileder, har jeg fortsatt en sjangse til å bli det, eller har dere allerede tatt deres valg ?

Neida, i motsetning til tidligere når vi tok inn folk i puljer er det vårt mål å vurdere søknader opp mot behovet fortløpende. Søknader som ligger inne er fortsatt aktuelle. Dersom noen ikke er aktuelle håper jeg vi klarer å svare dere med beskjed om hvorfor (alder, erfaring, ...) slik at dere vet grunnen. Hvis dere ikke hører noe så er dere fortsatt kandidater. Det betyr også at dersom dere selv ikke lenger ønsker å være kandidater av en eller annen grunn, så må dere poste i søknadtråden og gi oss beskjed.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Gratulerer Latias :thumbup: . Kunne ikke funnet bedre. Han ville nok gjort det bra i en moderator-rolle og, men som Alastor sa så kan han jo gjøre det bra i veileder-rollen som springbrett først. og det er jeg overbevist om at han gjør ;) . Han blir nok en knallgod padawan :D

 

Enig med Game!

Endret av Step_up
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, og det kan den utvilsomt sies å være når det gjelder Latias. Han er grundig, kunnskapsrik og flink. Ingenting av det han har gjort i fotballkategorien kan brukes mot ham, spør du meg. Jeg kan ikke forestille meg at det er annet enn jantelov-tendenser og sjalusi som gjør at noen er negative til ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...