Gå til innhold

Hille, Latias, Herr Brun, iStereo og Meh. inn som veiledere


Anbefalte innlegg

Det spørs hvilke kategorier du har sett ham i. ;) Men nå nevnte jeg hverken ham eller andre ved navn.

 

Ja, og det kan den utvilsomt sies å være når det gjelder Latias. Han er grundig, kunnskapsrik og flink. Ingenting av det han har gjort i fotballkategorien kan brukes mot ham, spør du meg. Jeg kan ikke forestille meg at det er annet enn jantelov-tendenser og sjalusi som gjør at noen er negative til ham.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke nevnt et ord om fotballkategorien. Faktisk gir jeg totalt faen i fotball! Så den kategorien går jeg aldri innom uansett. Men nå ser man gjerne brukere i forskjellige kategorier ettersom man henger i forskjellige kategorier selv. Og jeg har ikke hatt noen positiv opplevelse med noen av de brukerne jeg har støtt på som nå er veiledere!

Lenke til kommentar

b-real, man må da få kunne ha en viss skepsis på enkelte som veiledere...føler det blir helt feil for enkelte brukere hvis de kanskje ikke har hatt det beste forholdet til en eller to av de, for så å skulle like det 100% bare fordi de er blitt veiledere...bør heller være sånn at de får jobbe seg opp i tillit, før disse velger å være fornøyde med valget...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har noe fornuftig å komme med, så er det jo bare å ikke si noe. Enkelt og greit. Det er et knippe brukere på forumet jeg virkelig ikke liker. De har muligens fått det med seg, muligens ikke. Jeg orker ikke å proklamere for hele verden at jeg ikke liker dem, og skulle de nå ende opp med ansvarsverv eller lignende så vil jeg absolutt ønske dem lykke til. Hvis en tråd handlet om at flere brukere jeg ikke liker blir veiledere/admin/mod/whatever, så lar jeg bare være å kommentere. Enkelt og greit. Det får da være måte på. Positiv persondiskusjon/lykkeønskninger er greit, men negativ persondiskusjon er i mine øyne bare tøv og unødvendig. Det blir veldig fort brudd på retningslinjenes paragraf 1 også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Velkommen til dere alle! smile.gif

 

Unødvendig å bare ønske "noen av dem" lykke til. Uten å ha særlig erfaring å skryte av selv, vil jeg ikke se bort i fra at mange vil vokse i rollen, og de fleste vil nok også oppføre seg noe annerledes i en slik posisjon enn som vanlig bruker. Med ansvar følger krav. For å gjøre en god jobb er det også viktig å ha en viss aksept blandt de andre brukerne. Ønsk dem alle lykke til nå, og gi dem litt tid, så kan dere heller klage hvis det skulle vise seg at de gjør en dårlig jobb smile.gif

Lenke til kommentar

slenger meg på deg bobbylove ;)...går motsatt vei av LucarioX, først og fremst fordi det i all hovedsak kun er Latias jeg har hatt mine erfaringer med. Om jeg hadde hatt erfaringer med noen andre så er det unnlatt offentligheten, men det tror jeg ikke at det er.

Endret av Step_up
  • Liker 1
Lenke til kommentar
b-real, man må da få kunne ha en viss skepsis på enkelte som veiledere...føler det blir helt feil for enkelte brukere hvis de kanskje ikke har hatt det beste forholdet til en eller to av de, for så å skulle like det 100% bare fordi de er blitt veiledere...bør heller være sånn at de får jobbe seg opp i tillit, før disse velger å være fornøyde med valget...
Da kan man oppføre seg som normale folk og heller si at man er skeptisk til noen av utvelgelsen og om han/henne er rette personen for denne jobben eller noe tilsvarende og ikke "nei jeg tør ikke å si det men EN av disse veilederne burde ikke ha vært veileder! Gratulere til 2 av dere!"

 

Det vil jeg si er direkte lavmålt.

 

Lenke til kommentar

Grattis til ALLE. De har fortjent det like mye alle sammen. :new_woot:

Takk! Jeg savner FIFA-klubben vi hadde. Det var tider det! :cool:

 

Da kan man oppføre seg som normale folk og heller si at man er skeptisk til noen av utvelgelsen og om han/henne er rette personen for denne jobben eller noe tilsvarende og ikke "nei jeg tør ikke å si det men EN av disse veilederne burde ikke ha vært veileder! Gratulere til 2 av dere!"

 

Det vil jeg si er direkte lavmålt.

 

Du sier noe der, b-real! Og selv om man f.eks. er litt uenig i valg av en veileder, er det jo god folkeskikk å ønske alle lykke til!

 

Fore dere som ikke vet det, folk kan forandre seg med tiden, og jeg velger å tro at alle de nye veilederne ønsker å holde en god stemning, og orden her inne i vårt flotte forum! :yes:

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...