Gå til innhold

Hille, Latias, Herr Brun, iStereo og Meh. inn som veiledere


Anbefalte innlegg

Vi har tatt inn de eminente brukerne som forumveiledere, det kommer nok enda noen veiledere de kommende dagene.

 

Dette ruster oss enda bedre mot ondskapen som er feilposting og dårlige emnetitler, måtte våre nye veiledere jage de til de mørkeste og mest avsidesliggende områdene av Internett.

 

Velkommen skal de nå være, happy hunting :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer til veilederne, har stor tro på at de vil alle gjøre en knalljobb!

 

Ildsjeler trengs :). Håper de av dere som ikke ser dette vil bli overbevist etterhvert. Synd og skam om aktivitetsnivået skulle telle negativt. Spes når kvaliteten har økt så utrolig mye igjennom siste året.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke Jørgen?!? Måtte man ikke bli veileder før man kunne bli moderator? Tviler sterkt på at de valgte brukere har like god backing i fotballkategorien som Wis har i et evt modverv når den tid kommer. Eller, jeg tviler ikke, jeg vet. Går utifra at springbrettet til moderatorstillingen er svært laaang, for jeg ønsker ikke å moderert av disse to i fremtiden og for å være helt ærlig så tror jeg ikke at undertegnede er alene om føle det slik. Yes, i said it. Sue me.

 

Ellers er jeg enig med Alastor. Jatakk til ildsjeler som veiledere, for da blir ting gjort. Har vært pro-Latias i denne rollen siden dag en. Fyren har jo slått opp telt i PL-kategorien. Kudos for fin jobb!

 

Gleder meg til å se hvem som blir moderator, ja.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke Jørgen?!? Måtte man ikke bli veileder før man kunne bli moderator? Tviler sterkt på at de valgte brukere har like god backing i fotballkategorien som Wis har i et evt modverv når den tid kommer. Eller, jeg tviler ikke, jeg vet. Går utifra at springbrettet til moderatorstillingen er svært laaang, for jeg ønsker ikke å moderert av disse to i fremtiden og for å være helt ærlig så tror jeg ikke at undertegnede er alene om føle det slik. Yes, i said it. Sue me.

 

Ellers er jeg enig med Alastor. Jatakk til ildsjeler som veiledere, for da blir ting gjort. Har vært pro-Latias i denne rollen siden dag en. Fyren har jo slått opp telt i PL-kategorien. Kudos for fin jobb!

 

Gleder meg til å se hvem som blir moderator, ja.

Jeg vet ikke om Jørgen har søkt. Uansett så er det ikkenoe tak på antallet veiledere, vil fotballkategorien trenge fler så vil det komme fler :).

 

Når det gjelder moderator, så er veileder et springbrett tid - for da kan vi se hvem som er egnede, og ikkeminst se hvem som vokser med oppgavene og veilederrollen. Er ikke alle som passer som moderator.

 

Men dette kan Dotten utdype mer om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...