Jotun Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Har helt glemt at vi er i Arsenal tråden. Sorry! Trodde vi var i Premier League tråden. My bad. 1
Jotun Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai barezell skrev (5 minutter siden): Dette begynner bli en "diskusjon" uten mulighet for vinnere 😂 Målet mitt er ikke å vinne noe som helst. Eg har bare lyst å ha egne meninger. Syns forøvrig det er fascinerende logikk her
barezell Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Jotun skrev (3 minutter siden): Målet mitt er ikke å vinne noe som helst. Eg har bare lyst å ha egne meninger. Syns forøvrig det er fascinerende logikk her Det synes du bør ha ☺️
Jotun Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai (endret) skaftetryne32 skrev (5 timer siden): Og ja jeg vet du foretrekker stråmenn, det er det liten tvil om. Vet hvertfall at stråmenn er å foretrekke foran...... skaftetryne32 skrev (5 timer siden): Du har fremdeles bare en påstand, ikke et eneste argument. Det er vel her du har en utfordring. Siden om det er gøy å se på et lag eller ikke er faktisk en subjektiv mening. Du har ikke noe med hva eg syns eg gøy eller ikke. Og det som er artig er at du virker jo å være litt ensom i dine meninger om den fantastiske fotballen Arsenal har spilt i vår Eg på min side har ALLTID likt måten Arsenal spilte på. United Arsenal kampene vær alltid høydepunktet. MYE kjekkere å se enn kampene mot Liverpool. Uavhengig av resultatet. Arsenal har alltid vært klubb nummer to av de store. Tar det minst tungt om Arsenal vinner ligaen. Men bryr meg driten om det egentlig. Du virker tydeligvis å tro at min mening om Arsenal sitt spill i vår bunner i en eller annen form for hat mot klubben. Dette begrunner du sikkert i min mening om hvordan noen Arsenal spillere har oppført seg på dødballer. Nok engang blir sitt argument at "jammen andre er også stygge" "andre spiller også kjedelig" " bla bla bla bla" for så i neste setning si at andre ikke argumenterer? Dine argumenter er jo ikke noe argument mot min påstand,den støtter jo oppunder min påstand når det eneste du kommer med som argument er at United også spiller kjedelig. Desverre for deg så gjør ikke det at Arsenal spiller morsom fotball. Så får du nå bare sitte der ensom og forlatt på din høye hest og mene at alle rundt deg er idioter. Det lever hvertfall eg fint med ♥️ Du skal få en siste stråmann: humor. Bestemmer du hva som er bra og dårlig der også? Eller får eg lov å like hvilken humor eg vil? 🤔 Endret 24. mai av Jotun
Jotun Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai barezell skrev (1 minutt siden): Det synes du bør ha ☺️ ♥️ Nyt kampen! Uansett resultat og spillestil så er dette gøy for deg håper eg 🤩 1
ChopperRead Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Ser ut som Everton har patetisk innsats ifølge stats. Håper det snur i andre så de rykker ned samtidig som vi løfter trofeet. 1
BIlly Bones Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Det er så jevnt mellom 7th og 13th. Sunderland er nå oppe på Europa League-plass.
Golf'ern Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Jotun skrev (17 minutter siden): Blir det assist på Bruno eller blir det selvmål? Må jo være selvmål dessverre, kommentatoren virker sikker på assist. Bruno!
Jotun Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Overalt er assist rekorden brutt. Ingen i media snakker om selvmål. Usikker på reglene?
Golf'ern Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Jotun skrev (Akkurat nå): Overalt er assist rekorden brutt. Ingen i media snakker om selvmål. Usikker på reglene? Ble vel nevnt i studio.
Golf'ern Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Jotun skrev (1 minutt siden): Hadde bare reklame her. Tv3+.... Eller så fulgte eg ikke med 😅 Var i goalshow, når man ser det fra flere vinkler ser det veldig mistenkelig ut.
barezell Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Fyflate. Hadde ikke Chelsea NEKTET Europa ved å være ræva hadde jeg vunnet 217k på 25kr 😂😂
ZiggyStar Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai 2 hours ago, barezell said: Dette begynner bli en "diskusjon" uten mulighet for vinnere 😂 Folk har blitt opplært i an masse meta-diskusjoner i de politiske trådene
KANE2009 Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai barezell skrev (4 minutter siden): Fyflate. Hadde ikke Chelsea NEKTET Europa ved å være ræva hadde jeg vunnet 217k på 25kr 😂😂 Hva annet hadde du betta på?
barezell Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai (endret) KANE2009 skrev (11 minutter siden): Hva annet hadde du betta på? Så nå jeg hadde bom på burney og. Gjorde mye mindre irriterende. ☺️ 9 pl kamper. God odds på uavgjortene og spesielt United og villa borte. Edit. Hadde burnley U på en annen kupong med den. United, villa og brentford borte. 1 brentford mål unna 20k der 😢 Endret 24. mai av barezell
^fmj Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Tredjeplassen føles som en seier, om man bare ser på Carrick-tabellen vinner vi med 3 poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå